عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

دروغ نگو

گفت: شبکه «بی‌بی‌سی» از اینکه خبرنگارش در میان مردم با بی‌محلی روبرو شده و ملت این شبکه را جاسوس و دروغگو و نوکر ملکه انگلیس نامیده‌اند حسابی عصبانی شده است.
گفتم: مگر بی‌بی‌سی در ایران خبرنگار دارد؟
گفت: مدیر بخش فارسی بی‌بی‌سی هم گفته است ما در ایران خبرنگار نداریم و خبرنگاری که با آرم بی‌بی‌سی به میان مردم رفته بود خبرنگار بی‌بی‌سی نیست.
گفتم: مردم چه می‌دانستند که او خبرنگار بی‌بی‌سی نیست! بنابراین اعتراض شدید مردم به او نشان‌دهنده عمق دشمنی و بی‌اعتمادی مردم ایران با این شبکه انگلیسی است.
گفت: ولی مدیر شبکه بی‌بی‌سی می‌گوید؛ این ماجرا نمی‌تواند باعث دلسردی ما شود!
گفتم: به یارو گفتند؛ چه نشسته‌ای که بابات مُرد و یارو گفت؛ راستشو بگین، حتما سرما خورده نمی‌خواهید راستشو بگین،... بگین! من آمادگیش‌رو دارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد