عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

کارآگاه گجت!(گفت و شنود)

گفت: چند سایت زرد وابسته به اصلاح‌طلبان با چاپ تیتر و عکس دو نسخه از کیهان به فاصله 8 سال، مدعی تناقض‌گویی کیهان شده است.
گفتم: حالا چی گفته؟! چی نوشته؟!
گفت: نوشته است کیهان در سال 86 پیروزی اردوغان را پیروزی اسلام‌گرایان دانسته و از آن استقبال کرده بود ولی چند روز قبل از شکست وی نیز استقبال کرده است!
گفتم: عجب هالو هفت شنبه‌هایی، خب! اردوغان در آن دوران در خط اسلام‌گرایی بود و حالا در مقابل آن ایستاده است.
گفت: با این حساب هالو هفت شنبه‌های اصلاح‌طلب، جنایت شمر در کربلا را تأیید می‌کنند، چون در جنگ صفین در رکاب حضرت امیر(ع) بوده و جانباز هم شده بود!
گفتم: چه عرض کنم؟! شاید خودشان را به حماقت زده‌اند؟
گفت: شاید! ولی اگر هم خودشان را به حماقت زده باشند، دیگر موفق به خروج از آن نشده‌اند.
گفتم: یارو پلیس مخفی شده بود، چند سال خودش را پنهان کرد و هر چه اداره پلیس دنبال او می‌گشت که حقوقش را بپردازد نمی‌توانست پیدایش کند!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد