عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

واکنش احمدی‌نژاد به رد صلاحیت مشایی


رئیس‌جمهور به شورای نگهبان توصیه کرد که در بررسی صلاحیت‌ها طوری عمل کنند تا همه سلایق در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.
محمود احمدی‌نژاد در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه توصیه شما به شورای نگهبان چیست، گفت: همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند تا ملت بتوانند انتخاب خود را انجام دهند.
به گزارش فارس وی همچنین درباره حماسه سیاسی در سال جاری گفت: به نظر من انتخابات یک فرصت همگانی برای هم‌افزایی حرکت ملت است. انتخابات می‌تواند زمینه‌ای برای یک حماسه سیاسی بزرگ در کشور باشد.
رئیس‌جمهور درباره اینکه صدا و سیما حرکت وسیعی را برای تخریب دولت آغاز کرده است، گفت: بالاخره رابطه ملت و دولت رابطه‌ای مشخص و شفاف است و هیچ کس نمی‌تواند آن را تخریب کند.
همچنین رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که واکنش شما در صورت رد صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان چیست گفت: امروز چقدر هوا خوب است و به نظرم یکی از بهترین روزهای بهاری است!همچنین اسفندیار رحیم‌مشایی درباره احتمال عدم احراز صلاحیت خود گفت: این بحث جدیدی نیست و از ماه‌ها پیش مطرح بود، درباره صلاحیت خودم و هرکس دیگر باید بگویم طرح بحث رد صلاحیت‌ها اصالت ندارند و نگاهی منفی در جهت تحقق حماسه سیاسی است.
وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید بستر انتخابات پرشور را برای خلق حماسه ملی فراهم کنند، گفت: برخی مطالبی مطرح می‌کنند که سبب ایجاد فتنه و آشوب خواهد شد. برخی حرف‌ها بی‌اساس و برخلاف مصالح ملی است و ما تنها به خلق حماسه فکر می‌کنیم.رحیم‌مشایی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر واکنش به رد صلاحیت خود اظهار داشت: بارها من جواب این سؤال را داده‌ام. ما باید به تمام مسئولیت‌ها در چارچوب قانون عمل کنیم. پس هر کس که انتقاد و نظری دارد باید از مسیر قانونی پیگیری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد