عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

روایت پدر شهید روشن از تشریف‌فرمایی رهبر انقلاب به منزل "شهید"‌

بسمه تعالی

خبرگزاری فارس: پدر شهید احمدی روشن گفت: خط قرمز شهدای گرانقدر این سرزمین از جمله شهید احمدی‌روشن، مقام ولایت و رهبری امت اسلام است.

خبرگزاری فارس: روایت پدر شهید روشن از تشریف‌فرمایی رهبر انقلاب به منزل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رحیم احمدی‌روشن در همایش تجلیل از شهدای جهاد علمی که پنجشنبه شب در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد ضمن درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این مرز و بوم اظهار کرد: ملت ایران خانواده شهدا را مورد لطف و مرحمت خویش قرار داده و آنها را در زمان شهادت فرزندانشان تنها نمی‌گذارند.

وی مردم ایران را ملتی خداشناس و ولایت دوست دانست و افزود: همه مردم به ویژه دانشجویان و جوانان دلیل شاخص بودن شهید احمدی‌روشن را از ما سئوال می‌کنند هر چند همه شهدای این سرزمین شاخص بوده و خون آنها در راه دین، انقلاب و جمهوری اسلامی به زمین ریخته شده است.

پدر این شهید خاطرنشان کرد: نخستین دلیل شاخص شدن شهید احمدی‌روشن، احترام ویژه‌ای بود که او به والدین خود داشت به طوری که ما همواره از او راضی بودیم.

وی با بیان اینکه شهید مصطفی احمدی‌روشن هیچگاه سخنی که موجب ناراحتی خانواده‌اش شود بر زبان جاری نمی‌کرد، گفت: افق فکری این شهید جهانی بود و همواره عقیده داشت که مردم مستضعف جهان باید از زیر بار ظلم و ستم زورگویان خارج شوند و در این میان به مردم مظلوم فلسطین توجه خاصی داشت.

پدر شهید احمدی‌روشن، این شهید را مرید رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: شبی که مقام معظم رهبری به منزل شهید تشریف‌فرما شدند، شهادت او را همانند تیری به قلب خود توصیف کرده و در خطبه‌های نماز جمعه نیز این مسئله را یادآور شدند.

وی با بیان اینکه قلب شهید احمدی‌روشن مالامال از عشق رهبری بود، گفت: خط قرمز این شهید، مقام معظم رهبری به شمار می‌رفت.

پدر این شهید، او را بنده‌ای ممتاز برای خداوند توصیف کرد و افزود: شهید احمدی‌‌روشن هیچ‌گاه سخنی را که موجب مطرح شدنش در میان دیگران می‌شد بر زبان نمی‌آورد و می‌توان تمام کارهای او را حرکتی جهادگونه دانست.

وی ادامه داد: این شهید در تمام سمت‌هایی که بر عهده داشت همواره مانند نیروهای ساده رفتار کرده و به دنبال رفع مشکلات دیگران بود و این مسئله پس از شهادت او برای ما مشخص شد.

پدر این دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان با اشاره به این مسئله که شهید احمدی‌روشن تمام کارهای خود را برای خدا انجام می‌داد، افزود: شهادت حق او بود و خداوند پاداش خدمات این شهید را به او داد.

وی با تاکید بر ادامه راه شهدا توسط همه مردم ایران گفت: افکار و عقاید شهید احمدی‌روشن جهانی بود و این امر موجب شهرت او در سطح جهان شد به طوری که هم اکنون مردم آمریکا عکس او را در راهپیمایی‌های خود بر روی دست گرفته و به این طریق به سیاست‌های سردمداران خود اعتراض می‌کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد