عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

شایسته‌تر از حداد عادل برای سرلیستی اصولگرایان نداریم

بسمه تعالی

خبرگزاری فارس: منتخب جبهه متحد اصولگرایان و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته‌ترین فرد برای سرلیست قرار گرفتن در لیست جبهه متحد اصولگرایان تهران، حداد عادل است.

خبرگزاری فارس: شایسته‌تر از حداد عادل برای سرلیستی اصولگرایان نداریم

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دکتر حداد عادل در دوره هفتم به بهترین شکل ممکن مجلس را اداره می‌کرد که مدیریت اسلامی و توام با حفظ کرامت وی زبانزد همه نمایندگان بود.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا عنوان کرد: در طول چهار سالی که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خدمت این بزرگوار بودیم بهره‌های فراوانی از فضائل و کمالات این شخصیت والای فرهنگی بردیم.

هدایتخواه عنوان کرد: دکتر حداد عادل یکی از صاحب‌نظران بزرگ حوزه فرهنگی کشور است و همه آنانی که در این عرصه دستی بر آتش دارند بر این نکته صحه می‌گذارند و می‌دانند که خدمات ایشان به حوزه فرهنگ اصیل اسلامی تا چه میزان است.

این نماینده اصولگرای دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هم‌اکنون در جریان اصولگرایی کسی را لایق‌تر از ایشان برای سرلیست قرار گرفتن در جبهه متحد نمی‌دانم.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیان داشت: مواضع بسیار شفاف و بصیرت‌مندانه ایشان در هنگامه فتنه 88 به گونه‌ای بود که خشم دشمنان را بر می‌انگیخت و این افتخاری در پرونده حداد عادل است که به مانند بسیاری از خواص در آن برهه ساکت نبود.

هدایتخواه اقبال مردمی به حداد عادل را بیش از سایر افراد در لیست اصولگرایان تهران دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن حداد عادل در صدر لیست اصولگرایان منجر به اعتماد بیشتر مردمی به این لیست و کاندیداهای جبهه متحد خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد