عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

دستگاه مین کوب کنترل از راه دور ساخت ارومیه به مرحله تولید انبوه

مدیرعامل شرکت سازنده دستگاه مین کوب کنترل از راه دور گفت: به رغم تحریم های دشمنان، مین کوب ساخت ارومیه هم به لحاظ فن آوری های نوین و هم به لحاظ کارایی در جهان منحصر به فرد است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، قادر دهقان افزود: دستگاه مین کوب کنترل از راه دور تولیدی این شرکت از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در جهان می باشد که علیرغم تحریم های اعمال شده بر علیه ایران وارد مرحله تولید انبوه شده است.
مدیرعامل شرکت سازنده اضافه کرد: با تولید این دستگاه در آذربایجان غربی دو میلیارد و 500 میلیون ریال در هر دستگاه صرفه جویی ارزی می شود که امیدواریم با تولید انبوه زمینه کاهش بیش از پیش قیمت تمام شده این محصول فراهم شود. وی گفت: این دستگاه تا عمق یک متری می تواند وجود مین را تشخیص داده و بدون آنکه آسیبی به دستگاه برسد آن را خنثی کند.
دهقان اظهار کرد: طراحی و ساخت این دستگاه در مدت 30 ماه با تلاش 50 کارشناس و متخصص انجام شده که یک میلیارد و 120 میلیون ریال برای آن هزینه در برداشته است.
وی با اشاره به اینکه این دستگاه تا پایان امسال به تولید انبوه می رسد اضافه کرد: غلتک خودرویی کنترل از راه دور اخیرا در شلمچه با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته و مرکز مین زدایی کشور سفارش ساخت 100 دستگاه از این غلتک را به شرکت داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد