عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

این یکی سخیف بود ولی آن یکی جنایت

انتشار تصاویری از هاشمی رفسنجانی در صحنه ای که آن صحنه محل انتقاد و اعتراض وی قرار گرفته بود، شگفتی ناظران را برانگیخت.
اواخر هفته گذشته همزمان با آغاز دهه فجر، تصاویری از مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی به کشور منتشر شد که در آن از «ماکت های مقوایی» حضرت امام(ره) به هنگام فرودآمدن از هواپیما و نیز حضور در مدرسه رفاه استفاده شده بود. این اقدام سبک، بلافاصله مورد توجه و بهانه رسانه های مغرض خارج و داخل قرار گرفت. دو روز بعد (شنبه 15 بهمن) آقای هاشمی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت، به انتقاد از این ماجرا پرداخت و گفت «باید از انجام برنامه های کم محتوا و سخیف مانند بی سلیقگی در استفاده از ماکت های مقوایی که بعضاً می تواند مورد اعتراض مردم فهیم و سوء استفاده دشمنان انقلاب نیز قرار گیرد، خودداری شود». این موضع گیری بلافاصله تیتر یک روزنامه ها و رسانه های زنجیره ای شد که اساساً نسبتی با حضرت امام جز دشمنی ندارند!
رسانه های زنجیره ای در داخل و خارج سعی کرده بودند با بزرگ نمایی ماجرای پیش آمده، سیاه نمایی همیشگی خود را پیش بگیرند.
اما روز گذشته سایت های خبری عکس های حضور چند سال پیش هاشمی رفسنجانی در کنار ماکت مشابه در مدرسه رفاه را لبخند به لب منتشر کردند!
گفتنی است فارغ از سبک بودن ماجراهایی نظیر بازسازی مراسم استقبال با ماکت حضرت امام(ره) که سخیف و وهن آمیز است، پرسش اصلی از جناب هاشمی- و روزنامه های سیاه نما- این است که در اوج فتنه 88 وقتی تصاویر حضرت امام خمینی از سوی اوباش وابسته به بیگانه به آتش کشیده شد و به میراث های گرانسنگ آن حضرت (جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، روز قدس و مبارزه با استکبار جهانی) جسارت شد، چرا اعتراض مشابهی دیده نشد؟! یعنی بدسلیقگی در بازسازی نمادین مراسم استقبال از حضرت امام جای اعتراض و جنجال دارد اما دشمنی علنی با امام و آرمان های او نه؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد