عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

پیام اوباما می گوید جنبش سبز یعنی کشک

 (خبر ویژه)
«وقتی این خبر را دیدم که آقای اوباما برای ]آیت الله[ خامنه ای پیام فرستاده است، احساس کسی را داشتم که در یک روز سرد زمستانی، لخت و عریان وسط یکی از خیابان های لندن ایستاده است و در حالی که از سوز و سرما به خود می پیچد یک سطل آب یخ روی سرش ریخته اند»
سایت ضدانقلابی بالاترین که از سوی «منوشه امیر» مدیریت می شود با تشبیه فوق درباره چگونگی تاثیر پیام اوباما به رهبر معظم انقلاب نوشت؛ وقتی آقای رئیس جمهور آمریکا برای حل مشکلات ایالات متحده از رهبر ایران درخواست مذاکره می کند، دیگر به جنبش سبز(!) و فعالیت اپوزیسیون چه امیدی می توان داشت؟ البته واشنگتن پست و نیویورک تایمز نوشته اند اوباما به ]آیت الله[ خامنه ای نامه نوشته و تهدید کرده است که چنانچه تنگه هرمز بسته شود آمریکا ساکت نمی نشیند و این تنگه را برای عبور و مرور نفتکش ها و کشتی های تجاری باز خواهد کرد. اما مقامات رژیم می گویند نامه نبوده بلکه یک پیام بوده که از سه کانال ارسال شده و محور اصلی آن درخواست مذاکره است.
بالاترین در ادامه می نویسد «از لحن سردمداران رژیم می شود فهمید که آنها گوششان به این تهدیدها بدهکار نیست و به قول روزنامه فاشیستی کیهان برای تهدید اوباما تره هم خرد نمی کنند.
سایت وابسته به منوشه امیر می نویسد؛ «اگر اوباما قصد مقابله جدی با رژیم را داشت، برای رهبر رژیم ایران پیام نمی فرستاد و به جای درخواست مذاکره، اعلام می کرد برای حمله نظامی به ایران آماده است.» بالاترین در پایان خطاب به اپوزیسیون می نویسد؛ پیام اوباما را باید پیام به اپوزیسیون و جنبش سبز هم دانست. آقای اوباما می خواهد بگوید که از دست آمریکا برای براندازی رژیم اسلامی ایران کاری ساخته نیست. ترجمه پیام اوباما برای ما این است که «اپوزیسیون و جنبش سبز یعنی کشک».
گفتنی است روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز طی مقاله ای در شماره پنجشنبه خود -19ژانویه- پیام اوباما به رهبر معظم انقلاب را نشانه ناامیدی آمریکا از توان برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرده و نوشته بود، اگرچه نتانیاهو و ایهود باراک اصرار دارند که گزینه نظامی علیه ایران نباید از روی میز برداشته شود ولی به نظر می رسد اسرائیل هم از پی آمدهای شکننده حمله نظامی به ایران باخبر است و نامه اوباما- پیام شفاهی- احتمالا بدون مشورت با مقامات اسرائیلی ارسال نشده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد