عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

به جای مقابله با ایران با گرسنگی 7 میلیون آمریکایی مقابله کنید!

در حالی که کاندیداهای انتخاباتی در آمریکا همچنان به جار و جنجال درباره برنامه هسته ای ایران مشغولند، گزارش ها نشان می دهد افزایش روزافزون شمار گرسنگان در آمریکا، به معضلی جدی و چالشی اجتماعی تبدیل می شود.
شبکه تلویزیونی اینترنتی LPAC آمریکا در گزارشی خبری اعلام کرد: شمار گرسنگان در آمریکا در حال افزایش است.
برآوردها حاکی از آن است که در حال حاضر حدود 7 میلیون گرسنه در آمریکا وجود دارد.
این شبکه گفت: آمریکا نمی تواند همه این افراد را سیر کند. بسیاری از مردمی که در غرب زندگی می کنند از این مشکل آگاه نیستند. اما اگر برای مقابله با این مشکل کاری انجام نشود، احتمالاً بزودی این مشکل به سطح انفجار خواهد رسید.
بنابراین گزارش، مشکل گرسنگی در آمریکا فقط و فقط به علت نوع سیاست هایی است که در کشور اجرا می شود. اگر عزم سیاسی در آمریکا وجود داشته باشد تا از مردم در مقابل نیروهای بازار محافظت کند، می توان مشکل گرسنگی را در آمریکا حل کرد.
این شبکه ادامه داد: در قالب پروژه جهانی سازی، وضع شبکه کشاورزی و توزیع مواد غذایی در جهان به گونه ای است که به اصطلاح خواست بازار در این زمینه تصمیم می گیرد و نه اینکه انسان در این زمینه نقشی داشته باشد. همین نظام بازار است که مشخص می کند که چه موادی در کجا، به دست چه کسانی، با چه میزانی و برای چه کسانی تولید شود. بخش اعظم شبکه کشاورزی جهان در اختیار چند شرکت کلان چند ملیتی است. این شرکتها از ملتها قدرتمندتر هستند.
گفتنی است در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2012 مطالبات اقتصادی به مهم ترین مطالبات مردم آمریکا از کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده و مردم این کشور از اینکه کاندیداها با کنار گذاشتن دغدغه های اقتصادی درصدد بزرگنمایی موضوعاتی مانند برنامه هسته ای ایران هستند، به شدت ابراز خشم می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد