عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

آنچه آقای نماینده در نطق خود فراموش کرده است!

 بسمه تعالی 



«امام حسین(ع) با قیام خود به همه تاریخ و آیندگان این درس بزرگ را داد که نمی توان علی رغم خواست مردم بر آنها حکومت کرد و حاضر نشد خواست به حق خود را به مردم تحمیل کند که این آموزه بزرگ قیام کربلاست.»
آقای جمشید انصاری نماینده مدعی اصلاحات از زنجان با بیان مطلب فوق در نطق میان دستور جلسه علنی چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، گفت: «امام حسین(ع) به ما آموخت که در امر حکومت هیچکس نه به نام خدا، نه به نام عدالت و نه حتی به نام مصلحت نمی تواند خواست خود را به مردم تحمیل کند.»
اظهارات ایشان درباره درس آموزی از قیام امام حسین علیه السلام و ضرورت تن دادن به خواست و رأی مردم در حالی است که انگار نه انگار جبهه مدعی اصلاحات در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88، به طور آشکار و بی پرده با دشمنان تابلودار نظام نظیر بهایی ها، منافقین، مارکسیست ها، سلطنت طلب ها ائتلاف کرده بود. آیا از نظر ایشان منافقین و بهایی ها و مارکسیست ها و سلطنت طلب ها- نستجیربالله- پیرو امام حسین علیه السلام بوده اند؟ ظاهرا آقای انصاری ترجیح می دهد این واقعیت غیرقابل انکار را هم نادیده بگیرد که جبهه متبوع ایشان، در جریان فتنه 88 در هماهنگی کامل و اعلام شده با سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بوده است و حتی یک نمونه- تاکید می شود که حتی یک نمونه- از اقدامات این جبهه را نمی توان آدرس داد که بیرون از فرمول رسما اعلام شده مثلث مورد اشاره صورت پذیرفته باشد. انتظار از این نماینده مدعی اصلاحات آن بود که با این همه ابراز ارادت به امام حسین(ع)، نظر خود را درباره اهانت جبهه متبوع خویش به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا اعلام می کرد و مثلا می گفت: برخلاف میرحسین موسوی، اهانت کنندگان به عاشورای حسینی(ع) را «مردمان خداجوی»! نمی داند و یا دست کم اعلام می کرد که با آن عده از مدعیان اصلاحات که هم اکنون به آمریکا و انگلیس و اسرائیل گریخته اند مرزبندی دارد و یا حذف قید «اسلامی» از گزاره «جمهوری اسلامی ایران» را محکوم می کند، یا اهانت به حضرت امام(ره) را خیانت می داند و یا...
نماینده یاد شده توضیح نمی دهد که اگر جبهه متبوع ایشان نیز آنگونه که وی ادعا می کند به رأی و نظر مردم اعتقاد دارد، چرا همصدا با دشمنان بیرونی اسلام و انقلاب و نظام به جای پاسداشت حضور 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم و تن دادن به خواست و نظر آنها که ترجمان «جمهوریت» نظام است، به دروغ شاخدار «تقلب در انتخابات»!! که به قول تاج زاده، عضو مرکزیت جبهه اصلاحات، در انتخابات جمهوری اسلامی ایران غیرممکن است روی آوردند؟!
نماینده زنجان در نطق میان دستور خود به ضعف اقتصادی دولت اشاره کرده و آن را به حساب اصولگرایان نوشته است و باز هم فراموش کرده که اولا؛ اگرچه انتقاداتی به دولت کنونی هست ولی خدمات عمرانی، اقتصادی و علمی این دولت و حمایت آن از محرومان و مستضعفان صدها برابر دولت های سازندگی و اصلاحات بوده است و برخی از پلشتی ها نیز از سوی کسانی است که با جبهه مدعی اصلاحات همخوان و همصدا هستند و اقدامات آنان قبل از همه با اعتراض و انتقاد شدید اصولگرایان روبرو شده است. ثانیا؛ جناب انصاری به خاطر نیاورده است که در مجلس اصلاحات وقتی سخن از رسیدگی به معیشت مردم در میان بود آقای مزروعی نماینده مدعی اصلاحات مجلس ششم- که اکنون به بلژیک پناهنده شده است- پشت تریبون رفت و با کمال وقاحت به تمسخر مردم پرداخت و گفت «در ایران اگر مرگ موش هم توزیع کنند، مردم برای گرفتن آن صف می کشند»! و آن دیگری از جبهه اصلاحات، مردم فقیر را با تمسخر به «لشکر قابلمه به دست ها تشبیه کرد»! و... این واقعیات که تماما مضبوط و موجود است و قابل انکار نیست، بنابراین اگر نماینده محترم زنجان با این همه وطن فروشی و خیانت جبهه اصلاحات موافق نیست- که انشاءالله نیست- چرا علیه آن موضعی نگرفته و نمی گیرد و اگر موافق است- که انشاءالله نباشد- بهتر است شعور و حافظه مردم را دست کم نگیرد و چنانچه موافق بوده و حالا پشیمان است- که انشاءالله باشد- چاره آن توبه به درگاه خدا و عذرخواهی از مردم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد