عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

مادر شهیدان امینی: آقا فرمودند«شهدا نور و مایه برکت خانواده‌اند»

 

 

مادر شهیدان امینی گفت:‌ حضرت آقا بعد از تشریف‌فرمایی درباره فرزندان شهیدم از بنده سؤالاتی کردند و بعد دعا فرمودند و از خداوند خواستند بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم؛ ایشان فرمودند "شهدا نور و مایه برکت خانواده هستند".

ایران حقیقت، مادر شهیدان «محسن و داریوش امینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص دیدار سرزده مقام معظم رهبری با خانواده شهیدان امینی اظهار داشت: در دیدار خانواده شهدا با مقام معظم رهبری که یک روز قبل از تشریف فرمایی ایشان به منزل ما صورت گرفته بود، حضور یافتم و موفق شدم ایشان را از نزدیک ببینم اما هیچ وقت این فکر به ذهنم خطور نمی‌کرد که روز بعد از آن دیدار، ایشان به منزل ما تشریف بیاورند.

وی با اشاره به اینکه هنگام ورود مقام معظم رهبری به منزل شهیدان امینی، خانواده مشغول صرف شام بودند، گفت: طبق روزهای جمعه هر هفته، فرزندانم به منزل ما آمده بودند و مشغول خوردن شام بودیم که حضرت آقا به همراه محافظان‌شان به منزل ما آمدند؛ ما که انتظار حضور ایشان را نداشتیم، با دیدن آقا شوکه شده بودیم و بلافاصله به داخل حیات رفتیم و مات و مبهوت گریه می‌کردیم.

مادر شهیدان امینی در ادامه افزود: آقا مدتی در منزل ما نشستند در حالی که گریه امان ما را بریده بود و نمی‌دانستیم چه بگوییم، چرا که این اتفاق ما را بسیار خوشحال و ذوق زده کرده بود،‌ بعد از اینکه ایشان با صحبت‌هایشان ما را دلداری دادند آرامشی به جان ما نشست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدت نیم ساعت در منزل شهیدان امینی حضور داشتند، تصریح کرد: حضرت آقا درباره فرزندان شهیدم از بنده سؤال کردند که من هم با اینکه خیلی قادر به صحبت کردن نبودم درباره شهیدان «محسن و داریوش امینی» به ایشان نکاتی را عرض کردم؛ ایشان از نحوه حضور فرزندانم در جبهه و شهادتشان هم سوالاتی پرسیدند که پاسخ‌شان را دادم.

مادر شهیدان امینی با بیان اینکه اصلاً فکر نمی‌کردم مقام معظم رهبری به منزل ما تشریف بیاورند، افزود: ایشان پس از شنیدن توضیحات من درباره فرزندان شهیدم ما را دعا کردند و از خداوند خواستند بتوانیم رهرو راه شهیدانمان باشیم؛ آقا فرمودند "شهداء نور و مایه برکت خانواده هستند".

وی خاطر نشان کرد: از خداوند همیشه خواستار این بودم که بتوانم ادامه دهنده حقیقی راه شهدایم باشم و آرمان‌های آنها را حفظ کنیم.

به گزارش «توانا»، خانواده شهیدان امینی دو شهید و یک جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ است؛ «داریوش امینی» با داشتن 17 سال و گذراندن 9 ماه از دوره خدمت سربازی در نخستین روزهای جنگ در «نفت شهر» مفقود شد. «محسن امینی» دیگر شهید این خانواده است که در 24 سالگی و در عملیات «مرصاد» به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد