عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه سفر رهبر معظم انقلاب رح

 بسمه تعالی


امام جمعه و استاندار کرمانشاه در آستانه سفر مقام معظم رهبری به این استان در پیامی اعلام کردند: بی گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.
به گزارش فارس آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمانشاه در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان پیامی صادر کردند.
در این پیام آمده است: خداوند منان را شاکریم که در سرزمینی زندگی می کنیم که بهره مند از نعمت ارزنده ولایت و متنعم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
این پیام می افزاید: هم اکنون که همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع) شاهد حضور امتداد سالاری آل یاسین، ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در دیار حماسه و ایثار کرمانشاه همیشه سرافراز هستیم، بی تردید مردم ولایتمدار و پرشور استان کرمانشاه که سال هاست منتظرند تا غبار قدوم پیشوای عارفان را توتیای چشم های به راه دوخته خود کنند، با حضوری حماسی و سراسر شکوه تجدید بیعتی شگفت انگیز با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه خواهند کرد. در پایان این پیام آمده است: بی گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.
رواق منظر چشم من آشیانه توست
کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد