عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

خاتمی حجت کدام اسلام است؟!

 بسمه تعالی 



روزنامه زنجیره ای اعتماد از دیدار ناطق نوری با خاتمی در جماران خبر داد اما یک منبع نزدیک به دفتر ناطق نوری، دیدار با وی را تکذیب کرد.
روزنامه اعتماد مدعی شده بود «خیابان یاسر در شمالی ترین نقطه تهران طی روزهای گذشته شاهد دیدار دو رقیب انتخاباتی بود. شیخ علی اکبر ناطق نوری که روزگاری در مقام کاندیدای ریاست جمهوری عرصه رقابت را به سیدمحمد خاتمی واگذار کرد به دیدار او رفت تا بعد از آزادی برخی زندانیان سیاسی از حال و هوای این روزهای اصلاح طلبان و موضع انتخاباتی آنها مطلع شود... اینکه خاتمی در این دیدار به ناطق چه گفت و آیا این دیدارها ادامه خواهد داشت هنوز مشخص نشده است ولی گویا خاتمی همچنان بر خواسته های خود در این دیدار تاکید کرده است. این دیدار بعد از آزادی برخی زندانیان صورت گرفت و ناطق نوری هم به گمان برآورده شدن خواسته های خاتمی از او در ارتباط با نحوه فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان پرسید».
ساعاتی پس از انتشار این ادعا، سایت سفیر که به ناطق نوری نزدیک است از قول «یک منبع نزدیک به دفتر ناطق نوری» نوشت: خبر دیدار حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی از اساس دروغ است و این رسانه ها با انتشار چنین اخباری اعتبار حرفه ای خود را زیر سوال می برند.
اطلاق عنوان حجت الاسلامی به خاتمی در حالی است که نامبرده در ترکیه به ملاقات راسموسن مقام هتاک و ضددین اروپایی که علناً از کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اعظم(ص) حمایت کرده بود شتافت. همچنین در روزگار ریاست خاتمی و به واسطه سیاست های فرهنگی لیبرالیستی وی، انواع هجمه ها و هتاکی ها علیه مقدسات اسلامی صورت گرفت و ملاقات وی با جرج سوروس صهیونیست نشان دار و دشمن تابلودار اسلام و... بنابراین اطلاق نام حجت الاسلامی به وی، نوعی شوخی با این عنصر نشان شده از سوی محافل برانداز آمریکایی است.
اما درباره سودای خام روزنامه اعتماد مبنی بر برآورده شدن خواسته های خاتمی باید تصریح کرد که وی یکی از متهمان اصلی خیانت های جبهه اصلاحات در فتنه سال 88 به شمار می رود و طرح احتمال حضور وی در انتخابات مجلس، صرفا برای سلب اتهام از نامبرده و فرار وی از مجازات ارزیابی می شود.
گفتنی است روزنامه اعتماد سوابقی نظیر دریافت کمک مالی از شهرام جزایری، چاپ مقالات سایت بی بی سی با تغییر امضاء و... را در کارنامه خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد