عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

از این به بعد گشت ارشاد باید این چادریا رو جمع کنه!

 بسمه تعالی

 

بازتاب "انتشار" خاتون در گفتگوی زنان اقشار مختلف با یکدیگر! 
خبرنگار صراط بر اساس شنیده های خود البته بدون استفاده از دستگاه شنود! به متن گفتگوی چند نفر از کسانیکه "خاتون" را مطالعه کرده اند دست یافت که عینا متن این گفت و گوها را بدون هیچگونه قضاوتی منتشر می کند.

"صراط" -  در حالیکه افکار عمومی و فضای رسانه ای کشور کماکان تحت تاثیر انتشار ویژه نامه روزنامه ایران درباره حجاب است و اظهار نظرهای مخالفان و مدافعان اقدام روزنامه دولت در این خصوص همچنان ادامه دارد،خبرنگار سرویس فرهنگی صراط بر اساس شنیده های خود البته بدون استفاده از دستگاه شنود! به متن گفتگوی چند نفر از کسانیکه "خاتون" را مطالعه کرده اند دست یافت که عینا متن این گفت و گوها را بدون هیچگونه قضاوتی منتشر می کند.

گفت و گوی شماره 1 ،بین دو فرد بد حجاب

بد حجاب 1:راستی این خاتون چیه، هی چند روزه همه میگن خاتون!خاتون!

بد حجاب 2:ویژه نامه روزنامه ایرانه. ترکونده! دمشون گرم!

بد حجاب 1:واضحترحرف بزن ببینم. چیو ترکونده؟

بد حجاب 2:زده ....این چادریا رو له کرده! ایول به روزنامه دولت. ایول احمدی نژاد!!

بد حجاب 1:اه! جون به لبم کردی! بگو ببینم چی نوشته؟

بد حجاب 2:کار ما رو راحت کرده. هر چی ما می خواستیم بگیم چادر مشکی بده! اَخه! نمی تونستیم ، این بابا کیه؟ آهان! کلهر، با این ویژه نامه یه مصاحبه کرده ، خیلی تمیز چادرو شسته، انداخته رو بند.

گفته بابا! رنگ این چادر مشکی تون یادگاری ناصرالدین شاهه، اونم از کجا؟ از اروپا! اونم از کجای اروپا، از مجالس عیاشی شبانه اروپا. تازه اینم گفته که چادر مشکی بدترین نوع پوششه!! حالا ما هی می گفتیم این چادر مشکی چیز مالی نیست ، کسی به حرفمون گوش نمی کرد. اینم شاهدش.

بد حجاب 1: ایول بابا چه حرفهای باحالی! از این به بعد دیگه می دونم چه جوری جواب این دختر چادریه رو که هی میاد به قول خودش امر به معروف می کنه بدم. دمشون گرم ، اون سری که خود حاج محمود دخل این گشت ارشادو آورد، الانم که حال چادریا رو گرفتن. ایول دارن!

بد حجاب 2:تازه یه عده امل! به این آدمای خوب و روشنفکر می گن جریان انحرافی!!

بد حجاب 1:اگه این جریان انحرافیه که من دوست دارم منحرف باشم!! دمشون گرم!! من که عاشق این جریان انحرافیم. از اولم بیخود رای مونو حروم موسوی کردیم.
گفتگوی شماره 2 ، بین دو زن خیابانی:

زن خیابانی 1: آفرین به تو رفیق! با این لباس تنگ و چسبانی که پوشیدی ، دین مردای این مملکتو حفظ می کنی!

زن خیابانی 2: چطور مگه؟ مسخره می کنی؟

زن خیابانی 1: نه بابا، جدی می گم. مگه خاتونو نخوندی؟

زن خیابانی 2: نه! چی هست؟

زن خیابانی 1: ویژه نامه روزنامه دولته. نوشته چادر مشکی بدترین نوع پوششه.

زن خیابانی 2: ووو! راست می گی؟

زن خیابانی 1:آره جون تو! تازه دلیلشم باحالتره! گفته چادر مشکی صورتو قاب می کنه و چون جذابیتی نداره همه توجه به صورت زن جلب می شه.

زن خیابانی 2: باباروشنفکر! بابا استدلال!

زن خیابانی 1: برا همینه می گم تو با این لباسات به مردای مملکت خدمت کردی دیگه، چون باعث می شه نگاه مردا به جای تمرکز روی صورتت به جاهای مختلف بدنت جلب بشه!!

زن خیابانی 2: می گما! با این حساب از این به بعد گشت ارشاد باید این چادریا رو جمع کنه!!! چون چادرشون مفسده برانگیزه! و نگاه آقایونو به چهره جلب می کنه!!

زن خیابانی 1: ای گل گفتی. زدی به خال. دمشون گرم. اصلا ما بیخود این سری تو انتخابات شرکت نکردیم. باید این سری همه بچه ها رو خبر کنیم بیان به اینا رای بدن.

گفتگوی شماره 3 ، بین دو زن چادری:

زن چادری 1: می گم شنیدی تو روزنامه دولت چی نوشتند؟

زن چادری 2:آره. خودم خوندم. نوشته رنگ چادر مشکی یادگاری ناصرالدین شاهه از مجالس عیاشی شبانه اروپا.چادر مشکی هم بدترین نوع پوششه!!

زن چادری 1: منم خیلی ناراحت شدم. چرا اینجوری شد؟؟!!

زن چادری 2: چی بگم؟؟ من فقط موندم، مگه الان مشکل مملکت و حجاب زنا اینه که ماها چادر مشکی سرمون می کنیم؟؟؟!! اینا که می گفتن برای ترویج حجاب کار فرهنگی کنیم! این یعنی کار فرهنگی برای ترویج حجاب؟؟!!

زن چادری 1: درسته! حیف اون همه صلوات که فرستادیم تا اینا رای بیارن.

زن چادری2: حالا تو باز خوبه صلوات فرستادی، من که طلاها مو دادم رفت!!!!

زن چادری1: آخه یکی نیست به اینا بگه، بابا چادر مشکی که از نمادهای انقلابه، فیلماشم هست. امام(ره) هم یه بار این حرفارو نزد، آخه واقعا اگه بدترین نوع پوشش بود، امام یه تذکر میداد،بعد از امام(ره) هم که رهبری و همه علما اونو تایید کردند.

گفتگوی شماره 4 ، بین دو دانشجوی ترم 1 روانشناسی

دانشجوی 1: مصاحبه کلهرو با روزنامه ایران خوندی؟

دانشجوی 2: آره

دانشجوی1: عجب استدلالی کرده. گفته چادر مشکی بدترین نوع پوششه، چون هم صورت زنو قاب می کنه و چون خودشم جذابیتی نداره، همه نگاه مردا به صورت زن جلب می شه. چه دلیل درستی.

دانشجوی 2: آخه تو دیگه چرا این حرفو میزنی، روانشناس؟ این کجاش استدلاله. اولا مردای سالم که تکلیفشون روشنه، اصلا دنبال چشم چرونی نیستند. مردای هیز هم که به قول همون بابا ، چون چادر مشکی اصلا جذابیتی نداره ، در مرحله اول جذب نمی شن که بعد بخوان به صورت نگاه بکنند یا نکنند. تازه شم، با این زنایی که خودشونو هفت قلم آرایش می کنند و میان بیرون ، دیگه یارو مگه خل باشه اونارو ول کنه ، بره دنبال گردی صورت زن چادری بگرده.

دانشجوی 1: راستم می گیا! راستی اسم مدیر این روزنامه چیه؟

دانشجوی 2: نمی دونم. فقط می دونم اول اسمش "ج" داره. زیاد آدم معروفی نیست. این ترم بالاییا بش می گن "پادوی جریان انحرافی"

گفتگوی شماره 5، بین سراینده ترانه لس آنجلسی "دختر چادری، چادرتو وردار" و خواننده این ترانه:

بر اساس پیگیریهای خبرنگار صراط، این دو نفر بعد از خواندن مصاحبه یکی از نزدیکان ریاست جمهوری اسلامی ایران که در روزنامه متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران با پول بیت المال مسلمین با کیفیتی عالی و کاغذ گلاسه منتشر شده است، موقتا قدرت تکلم خود را از دست دادند و به مدت 10 دقیقه با ذوق زدگی به هم نگاه می کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد