عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

جهت اطلاع

 بسمه تعالی 

 نیروی انتظامی اردبیل مانع درگیری اعضای جلسه شورای این شهر شد. این درگیری با اعتراض یکی از اعضاء به حیف و میل بیت المال توسط برخی اعضاء، سفرهای بی‌رویه خارجی و داخلی بدون آنکه دستاوردهایی داشته باشد و برداشت بی‌حساب و کتاب حق مأموریت آغاز گردیده بود. عضو معترض شورای شهر اردبیل می‌گوید بارها از سوءاستفاده مالی بعضی اعضاء این شورا به مراکز مختلف گزارش ارائه کرده ولی متأسفانه نتیجه‌ای حاصل نگردیده است. در مقابل، یکی از اعضاء نیز معتقد است شوراهای شهرها مستقل بود و هیچ مقام و مسئولی حق دخالت در فعالیت‌های آنها را ندارند. سابقه و نحوه تبلیغات انتخاباتی برخی اعضاء شورای شهر اردبیل در جریان انتخابات شورا مورد اعتراض مردم متدین و هیئت نظارت بر انتخابات بوده که طی مصاحبه‌هایی در نشریات محلی به چاپ رسیده بود اما به آن بی‌توجهی شد.
* رقابت یک ورزشکار ایرانی با ورزشکار صهیونیست، هیچ حساسیتی را در مسئولین کشور برنیانگیخته است. به گزارش جهان به نقل از قاصد، علیرضا علیمحمدی قایقران تیم ملی ایران که به فینال C کایاک یک نفره مسافت 200 نفر مسابقات جهانی و گزینشی المپیک راه پیدا کرد، در مرحله مقدماتی با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی همگروه بوده و حتی خبر آن هم منتشر شد که علیمحمدی با ورزشکار صهیونیستی رقابت کرده است اما ظاهراً در رشته قایقرانی حساسیتی درباره رقابت با ورزشکاران اسراییلی وجود ندارد که واکنشی در این زمینه مشاهده نشده است. این درحالی است که مسئولان فدراسیون شنا، طی هفته‌های گذشته، اجازه رقابت یک ایرانی با نماینده رژیم جعلی صهیونیستی را ندادند. سایت جهان افزوده است: منتظر واکنش وزارت ورزش به این غفلت بزرگ مسئولان هستیم.
* آینده، از شکسته شدن رکورد اختلاس با انجام یک اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی خبر داد. به گزارش این سایت، درحالی که بانک مرکزی از توقف صدور مجوز بانک آریا خبر می‌دهد، مالک اصلی بانک به اتهام اختلاس سه هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات ایران دستگیر شده است. براساس این گزارش ا. خ، از چهره‌های مرتبط با یکی از مقامات ارشد دولتی و پرونده بیمه ایران که صاحب دهها شرکت و موسسه اقتصادی زنجیره‌ای و تو در تو می‌باشد، با استفاده از شگرد خاصی اقدام به اختلاس از بانک صادرات می‌کرده است. این فرد با تبانی و نفوذ با رئیس شعبه یکی از بانک‌ها اقدام به صدور ال سی‌های جعلی به مبالغ دهها میلیارد تومانی می‌کرده و بدون آن که وجه ال سی‌های مذکور را به بانک بپردازد، ال سی‌ها را دریافت و به بانک‌های دولتی و خصوصی دیگر داخلی به قیمتی پایین‌تر از قیمت رسمی
ال سی می‌فروخته است. از آنجا که این ال سی‌ها در سامانه اطلاعاتی این بانک ثبت نمی‌شده است، خریداران ال سی با استعلام از همان شعبه صادر کننده اقدام به خرید ال سی می‌کردند و در نهایت مبالغ ال سی‌های مذکور به بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون دلار یا معادل سه هزار میلیارد تومان می‌رسد. براساس یک اتفاق، پس از یک اشتباه ا. خ، این موضوع توسط بانک صادرات کشف و به نهادهای نظارتی گزارش می‌گردد. گفته می‌شود فرد مذکور که مالک یکی از باشگاههای لیگ برتر فوتبال نیز می‌باشد، در بسیاری از صنایع معاملات و فعالیتهای اقتصادی نقش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد