عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

تحلیل مبسوط «آقای چیز» از «تابستان عبری»

 آن دسته از ساکنین اسرائیل که این روزها تل آویو را روی سرشان گذاشته اند، کلی سند مند(!) داریم که جمهوری اسلامی ایران این ننه مرده ها را با اتوبوس از کویر لوت به سرزمین های اشغالی آورده، و بد نیست با فتوشاپ، جوری در تصاویر، دست کاری شود، که انگار جمهوری اسلامی دارد به معترضین سیاست های کشکی کتره ای تل آویو، ساندیس می دهد؛ نکتار 7 میوه، الهام بخش آب زرشک!!
به گزارش «خبرگزاری چیزنا» آقای چیز ضمن بیان مطلب فوق، گفت: متأسفانه عده ای در داخل اسرائیل، جمهوری اسلامی شادکن شده اند، اما من به جای نتانیاهو بودم، کوچک ترین اعتراضی را در نطفه خفه می کردم؛ گور بابای حقوق بشر! وی با اشاره به ابعاد بحران داخلی در رژیم جعلی اسرائیل، افزود: وقتی اعتصاب و آشوب در سرزمین های اشغالی فراگیر شده، حقوق بشر کیلویی چند است؟! وی معترضین اسرائیلی را استثنائاً «مردان خداجو» ندانست و در حالی که به وضوح داشت چرت و پرت می گفت، ضمن تکرار مواضع قبلی خود که هنگام غسل تعمید ایراد کرده بود، تأکید کرد: براساس شواهد غیرقابل انکار و اسناد موجود، معترضین به سیاست های رژیم اشغالگر قدس، از حقوقدانان شورای نگهبان جمهوری اسلامی پول های کلان گرفته اند!! مدیر بنگاه چیزپراکنی آن گاه خطاب به سران اسرائیل گفت: به قول آن قرومساخ گفتنی؛ یا خیل الله! ارکبی... هینده پتیکو پتیکو پتیکو! آقای چیز بیان داشت: در اغتشاشات سراسری اخیر تل آویو، دست «کیهان» را می بینم، در اعتصاب غذای فرهنگیان ساکن تل آویو، دست «کیهان فرهنگی»، در شورش ورزشکاران، دست «کیهان ورزشی»، در تعطیلی بازار، دست «نیازمندی های کیهان»، در بگومگوهای سیاسی دست ستون «گفت و شنود»، در تخس بودن نوجوانان قبرستان مذکور، دست «کیهان بچه ها» و در تحرکات فضای سایبر به ضرر سران اسرائیل، دست «سایت کیهان» که به جای اینترنت چیزپلورر، انگار درست روی مخ ایهود باراک بالا می آید!! پدر چیز کوچولو و چیزه کوچولو خاطرنشان کرد: «بهار عربی» کم بود، حالا «تابستان عبری» هم شده قوز بالای قوز، تا ما باشیم دیگر علیه جمهوری اسلامی فتنه نکنیم!! مدیرعامل خبرگزاری چیزنا از تلویزیون اسرائیل خواست با راه اندازی مدل عبری برنامه «دیروز، امروز، فردا» یک غلطی بکنند، نه اینکه چیز از پا درازتر، نظاره گر امور باشند!! وی اعتصاب غذای پزشکان کفر سابا در قلب اسرائیل را تقصیر حرف های فلانی در مناظره دانست و در این باره از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرد، اما گفت: برخلاف دروغ پراکنی های صفحه آخر کیهان، امنیت در خیابان های تل آویو موج می زند و مکتب سران اسرائیل، مکتب گوساله سامری است. آقای چیز با انتقاد از صهیونیست هایی که در برابر مکتب گوساله سامری، مکتب بزغاله اورشلیم را علم کرده اند، بر لزوم حفظ انسجام همه کودک کشان اسرائیلی تأکید کرد.
این کارشناس برجسته مسائل ژئوپولتیک که در همایش «سکوت هر صهیونیست، خیانت است به تلمود، راهکارها، چشم اندازها و افق پیش رو» سخن می گفت، در بخش دیگری از سخنان مبسوط خود، به دعوای اوباما و مجلس نمایندگان آمریکا بر سر مسائل اقتصادی پرداخت و از سران آمریکا تقاضا کرد جلوی چشم جمهوری اسلامی، این همه به سر وکله هم نپرند؛ آن هم در این برهه حساس کنونی!! آقای چیز ضمن دعوت دموکرات ها و جمهوری خواهان به حفظ وحدت، هرگونه تلقی حاکمیت 2گانه در آمریکا را بازی در زمین تراکتورسازی تبریز خواند و تصریح کرد: این روزها دل ابلیس از دست شیطان بزرگ خون است و همه باید در این زمینه هوشیار باشیم. وی با ارائه این تحلیل که اگر در ایران، عمار به وفور یافت می شود، مع الاسف جا دارد که سران کاخ سفید «این معاویه» بگویند، گفت: سران اسرائیل، جزجگرزده های داخلی را نمی توانند ساکت کنند، آن وقت ایران را تهدید به حمله می کنند!! آقای چیز به سکوت گوش خراش خواص اسرائیل اشاره کرد و با انتقاد از عملکرد مئیر داگان در فتنه اخیر گفت: از آستین رئیس سابق موساد که دم به ساعت به جمهوری اسلامی خوراک تبلیغاتی می دهد، دست یکی از این گزینه ها بیرون آمده است: الف- بایرام لودر. ب- همه موارد. ج- کریم سوسکه. د- هیچ کدام.
آقای چیز در فراز دیگری از این سخنرانی بسیار مهم، معترضین به رژیم جعلی اسرائیل را، هدایت شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواند و گفت: یک مشت خس و خاشاک، حالا برای نتانیاهو «تلمود» بالای نیزه می برند و در «کنیسه ضرار» دارند از آن گور به گوری، اسحاق رابین گوسفند، کاریکاتور می کشند!! وی این افراد را «خوارج تحت ویندوز» خواند و با بیان یک مشت دری وری دیگر به سخنان خود پایان داد.
بعد از اتمام سخنان آقای چیز، وی به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت: مدیر چیزنا در پاسخ به سؤال خبرنگار آساهی، ضمن تکذیب ارتباط ارگانیک میان تروریست نروژی و اسرائیل، بیان داشت: این نفله چشم آبی، به صورت خودسرانه(!) دست به این جنایت زد و دامن رژیم کودک کش اسرائیل از چنین اعمال ننگینی پاک است! این فعال سیاسی در پاسخ به پرسش خبرنگار واحد مرکزی خبر، به آئین استفاده از تیزی در لات و پوت های تهران قدیم پرداخت و با انتقاد از تیزی کشان کنونی، خطاب به اراذل و اوباش گفت: انداختن خط روی پوست طرف، فرق دارد که یارو را سوت کنیم آن دنیا!
لازم به ذکر است هنگام سخنرانی آقای چیز، عده ای از خاخام های ضد صهیونیست، قصد برهم زدن سخنان ایشان را داشتند، اما آقای چیز، با «انحرافی» خواندن این جریان، به همدستی این جریان با آن جریان، (کدام جریان؟!) اشاره کرد. مشروح این گزارش به صورت «لوح فشرده» هم اینک در سوپر مارکت های تل آویو به فروش می رسد؛ هرگونه تکثیر، منع قانونی دارد!
«آرملیا- خبرنگار چیزنا»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد