عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

سالانه 20 هزار نفر در انگلیس مسلمان می‌شوند

 بسمه تعالی 

 

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان زنان مسلمان آمریکای لاتین با بیان اینکه سالانه 20 هزار نفر در انگلیس مسلمان می‌شوند، گفت: حجاب در اروپا و آمریکا رو به توسعه است و حیف است در کشور ما برخی به دنبال بدحجابی بروند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، طیبه ربانی در همایش حجاب ساحل عفاف که در آستان امامزاده علی ابن جعفر (ع)‌ قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز اسلام برای بسیاری از مردم جهان جذاب است، اظهار داشت: در کشورهای اروپایی سالانه تعداد زیادی جذب اسلام می‌شوند اما استکبار تلاش می‌کند موج اسلام‌خواهی را پنهان کند.
وی تصریح کرد: در مخیله بسیاری از ما هم نمی‌گنجید که روزی در اروپا مردم چفیه بر گردن بیندازند و به دفاع از مردم فلسطین شعار دهند و حمایت کنند.
مسئول سازمان زنان مسلمان آمریکای لاتین افزود: در ظاهر، عالم پر از ظلم و جور است اما در پس صحنه، واقعیت زیبایی نهفته است که استکبار نمی‌خواهد مردم آن واقعیت را بدانند و آن اینکه، در دنیا کسانی به دنبال حق و حقیقت هستند و جذب اسلام شده و مسلمان می‌شوند.
مسئول سازمان زنان مسلمان در آمریکای لاتین اظهار داشت: در انگلیس طبق آمارها سالانه 20 هزار نفر مسلمان می‌شوند اما دشمنان این اخبار را پنهان می‌کنند.
وی بیان داشت: این موفقیت‌ها همان پیش‌بینی امام خمینی(ره) است که فرمودند، ‌اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهد کشاند و اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد.
ربانی ادامه داد: در حالی که در اروپا و آمریکا حجاب رو به توسعه است و حتی در پارلمان انگلیس نیز جای خود را باز کرده، صد حیف است که در کشور ما برخی به دنبال بدحجابی بروند.
وی افزود: وقتی دشمنان ما متوجه زیبایی‌های حجاب می‌شوند حیف است که ما دختران خود را طوری تربیت کنیم که نتوانند برای خارجیان علاقه‌مند، الگو باشند.
مسئول سازمان زنان مسلمان آمریکای لاتین تاکید کرد: باید طوری فرزندان را تربیت کنیم که رفتار و منش و نگاهشان بتواند دیگران را به سمت اسلام جذب کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، انتظار را برترین اعمال دانست و تصریح کرد: فرج امام زمان(عج) تحقق آرمان و وعده الهی است و وعده الهی نیز تخلف‌ناپذیر است.
ربانی ادامه داد: بر اساس روایات، مردم مشرق زمین که ایرانیان هستند نقش زیادی در تحقق ظهور دارند از این رو مسئولیت سنگینی متوجه همه ماست.
وی با اشاره به ویژگی‌های دوران ظهور بیان داشت: در این دوران فقر و جهل از بین می‌رود و مردم در کنار امام خود با آرامش زندگی می‌کنند و در آن زمان خواهیم دانست که این زندگی ما در مقایسه با آن شرایط زندگی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد