عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

تأکید مراجع عظام بر اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها

 بسمه تعالی

 

 

خبرگزاری فارس: مراجع عظام تقلید در دیدار با اعضای تشکل‌های دانشجویی بر اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها تأکید کردند.


عباس انسانی، عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت: اعضای تشکل‌های دانشجویی بسیج دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ساعت 10 صبح امروز با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.
وی افزود: در ابتدای این دیدار مسعود براتی دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در خصوص عفاف و حجاب و اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها به ایراد سخنرانی پرداخت.
انسانی بیان داشت: آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار با دانشجویان بر اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها تأکید داشتند و اعلام کردند: "بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه از جنجال‌های رسانه‌ای این طرح باید اجرا شود ".
وی در ادامه گفت: آیت‌الله مکارم‌شیرازی با انتقاد از عدم اجرای اصل هشتم قانون اساسی مبنی بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کردند: "باید نهادی غیردولتی متولی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد ".
این فعال دانشجویی تصریح کرد: اعضای تشکل‌های دانشجویی همچنین امروز با آیت‌الله صافی‌ گلپایگانی از مراجع عظام تقلید نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد