عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

احضار یک دانشجو بخاطر تذکر به‌ بدحجابی

بسمه تعالی 

یکی از دانشجویان دانشگاه علم‌و‌صنعت در پی تذکر لسانی به دانشجوی دیگری مبنی بر رعایت حجاب و عفاف به کمیته انضباطی دانشگاه احضار شد و در حال حاضر با تهدید مسئولان دانشگاه روبرو شده است.

به گزارش جهان، امیر هاشم‌پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌و‌صنعت در گفت‌و‌گو با فارس، با اعلام این خبر گفت: در پی عدم رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه علم‌و‌صنعت هفته گذشته یکی از دانشجویان این دانشگاه اقدام به تذکر لسانی به یکی از دانشجویان بی‌حجاب داد.

وی افزود: مسئولان دانشگاه علم‌و‌صنعت چهارشنبه هفته گذشته ۲۴ فروردین این دانشجو را به کمیته انضباطی فرا خوانده و در این جلسه به وی تفهیم اتهام کردند که دانشجویان این دانشگاه در قبال عدم رعایت حجاب و عفاف حق تذکر لسانی ندارند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: این دانشجو همچنین از سوی رئیس و معاون فرهنگی دانشکده محل تحصیل خود تهدید شده که اگر برای دانشجوی بی‌حجاب مشکلی پیش بیاید کلاس‌های دانشکده را تعطیل خواهند کرد.

هاشم‌پور تاکید کرد: جمعی از دانشجویان این دانشگاه برای پیگیری موضوع با نماینده دانشجویان در کمیته انضباطی دانشگاه علم‌و‌صنعت تماس گرفتند اما وی کاملاً از بروز این موضوع و مطرح شدن آن در کمیته انضباطی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد