عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

تقدیر نمایندگان خبرگان رهبری از زحمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 بسمه تعالی

خبرگزاری فارس: بیش از 60 نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز با صدور بیانیه‌ای از زحمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول مسئولیت ریاست مجلس خبرگان رهبری و هیئت رئیسه این مجلس تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس، در این بیانیه آمده است:  


بسم الله الرحمن الرحیم  


مجلس خبرگان که مجمع فرهیختگانی از علما و فقهای ملت است، جایگاه بسیار حساسی دارد و در تمام مراحل، امتحان خود را داده است.
حدود سه دهه از عمر این مجلس می‌گذرد، در طول این مدت، وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و در گزینش رهبری و نظارت و انتخاب‌های داخلی نقطه ضعفی از خود به جای نگذاشته است.
این مجلس صحنه رقابت‌های حزبی و گروهی و زدوبندهای سیاسی نبوده و نیست.
یکی از نمونه‌های آن، انتخاباتی بود که دیروز به وقوع پیوست و بر همه تحلیل‌های غلط آنهایی که روحانیت را نشناخته و به قدرت‌طلبی متهمش می‌کردند، خط بطلان کشید.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مدیریت و سیاست، ید طولانی دارد و سالها رئیس یا نایب رئیس این مجلس بوده و مورد احترام خبرگان است، به نفع آیت‌الله مهدوی کنی که خود نمونه‌ای از اخلاق و وارستگی است، کنار رفت و همه دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را شگفت‌زده کرد. این نمایش زیبا الهام‌بخش و افتخار‌آمیز بود.
ما امضاکنندگان این بیانیه بر خود فرض می دانیم که صمیمانه از درایت و وظیفه‌شناسی و تعهد انقلابی و اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکر کنیم و خدمت آیت‌الله مهدوی‌‌کنی به خاطر قبول مسئولیت، عرض تبریک و تشکر داشته باشیم و توفیقات هر دو بزرگوار را از درگاه خدای متعال خواهانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد