عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

ماهیت موسوی و کروبی

 بسمه تعالی

خبرگزاری فارس: مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر لزوم موضع‌گیری به موقع خواص گفت: ایستادگی در مقابل فتنه‌گران که هر روز به دنبال آشوب‌آفرینی و ضربه‌زدن به نظام هستند، یکی از مصادیق وظیفه دینی و ملی است.


علی‌اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص نقش خواص در مقابله با فتنه و لزوم موضع‌گیری به موقع آنها اظهار داشت: خواص باید به موقع و به صراحت موضع‌گیری کنند و از مواضع دوپهلو پرهیز کنند.

وی افزود: خواص در شرایطی که فتنه‌گران و مخصوصاً آن 2 نفر ماهیت اصلی خود را کاملا نمایان کرده‌اند، باید در مقابل آنها موضع‌گیری کنند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تأکید بر اینکه حفظ کشور و نظام و همبستگی و یکپارچگی ملت در برابر بیگانگان شوخی‌بردار نیست، گفت: هرکسی که در این کشور به عنوان ایرانی و اتباع ایران زندگی می‌کند، وظیفه دینی و ملی دارد که در برابر هر خطری که تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، بایستد.

ولایتی در پایان ایستادگی در مقابل فتنه‌گران که هر روز به دنبال آشوب‌آفرینی و ضربه‌زدن به نظام هستند، را یکی از مصادیق این وظیفه دینی و ملی خواند و تصریح کرد: خواص باید در مقابل این مسائل با صراحت موضع‌گیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد