عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

موسوی و کروبی خائن و مستحق برخورد هستند.

 بسمه تعالی

کمیته بررسی فتنه‌های اخیر در گزارش خود که در صحن علنی مجلس قرائت شد، تأکید کرد: ‌
دعوت کنندگان و زمینه‌سازان و مشوقان ناامن‌سازی کشور در
25 بهمن و قبل و بعد از آن همچون موسوی و کروبی و دیگران، خائن به ملت، ضد‌انقلاب و مستوجب برخورد قاطعانه و قانونی هستند.

به گزارش فارس،در گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی درمورد غائله اسرائیلی، آمریکایی، انگلیسی 25 بهمن 1389 که دیروز توسط ‌محمدابراهیم نکونام رئیس کمیسیون اصل نود ‌در صحن مجلس قرائت شد،‌ آمده است: دخالت سفارتخانه‌های خارجی و عوامل آنها در فتنه 88 و غائله 25 بهمن 89 موضوعی است که به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی‌باشد و وزارت امور خارجه مکلف است با این جسارت‌ها و گستاخی‌های غیرقانونی و خارج از عرف بین‌المللی قاطعانه برخورد نمایند و گزارش این اقدام خود را عاجلا به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس منعکس نمایند. شبکه‌های ماهواره‌ای ابزاری برای فرماندهی جریان فتنه و غائله
25 بهمن بوده که لازم است دولت و قوه قضائیه اقدامات حقوقی و فنی را برای پیشگیری و خنثی‌سازی این ابزارها معمول دارند. دستگاه‌های مربوطه لازم است با مدیریت و بهره‌گیری فعالانه از فضای مجازی و ماهواره‌ها فرصت را از نظام سلطه و ضدانقلاب بگیرند.

دراین گزارش آمده است: هیئت منتخب با تکیه بر منابع و شواهد و اسناد ومدارک موجود و متقن، رسیدگی قضائی و تعقیب آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و وابستگان و همراهان آنها را که در غائله اخیر نقش داشته‌اند، ضروری می‌داند و صراحتا اعلام می‌دارد مجلس و نمایندگان خانه ملت دیگر توجیهی در عدم برخورد را مجاز نمی‌داند. رهنمودهای حضرت
امام (ره) همواره راهنمای مسئولین بوده و هست و خصوصا آنجا که در نامه
6/ 1/ 68 فرمودند: تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام.

‌کمیته بررسی فتنه‌های اخیر در گزارش خود درباره 25 بهمن تأکید کرد: اسناد اطلاعاتی نشان می‌دهد که آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی جهت پشتیبانی از اطلاعیه ‌موسوی و کروبی همه گروهک‌های ضد‌انقلاب را اعم از منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، بهائیان و قوم‌گرایان در 25 بهمن به صحنه آوردند.دستگیری تعدادی از عناصر منافقین در روز 25 بهمن نشانگر این واقعیت است. برای انجام این مأموریت ده‌ها شبکه اینترنتی، ده‌ها هزار ایمیل و بیش از یک میلیون و 200 هزار پیامک به داخل کشور ارسال شد. در گزارش کمیته بررسی فتنه‌های اخیر آمده است: یکی از کارشناسان رژیم صهیونیستی طی مقاله‌ای در سایت وزارت خارجه اسرائیل ‌اعتراف کرد که پروژه راهپیمایی 25 بهمن ریشه اسرائیلی دارد.این گزارش می افزاید:هدف آمریکایی ها انتقال بحران از منطقه به داخل ایران و سبک کردن بار خود است. آمریکایی‌ها تصور می‌کنند برای کنترل تحولات منطقه باید ایران را به خود مشغول کنند. طرف‌های غربی بر این باورند که اگر داخل ایران بحرانی شود، تحرکات انقلابی در منطقه که همه از الگوی ایران تاثیر پذیرفته، رو به خاموشی خواهد رفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیته ویژه بررسی فتنه‌‌های اخیر و حوادث 25 بهمن طی سخنانی ضمن تقدیر از تهیه این گزارش اظهار داشت: با توجه به اینکه گزارش کمیته حوادث 25 بهمن به‌صورت دقیق تنظیم شده است، انتظار می‌رود که دستگاه قضائی به وظیفه خود عمل کند. وی با بیان اینکه گزارش کمیته ویژه بررسی حوادث 25 بهمن نظر نمایندگان مردم و سخن ملت است، گفت: البته نمایندگان نظر خود را در کمیته مطرح کردند و به یک جمع‌بندی رسیدند. وی با اشاره به دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر خطاب به آمریکا گفت:‌ شما که امروز حرف‌های سبک می‌زنید، باید بدانید که مجلس شورای اسلامی این حرکات سرسری و بزن‎دررویی شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و قطعا پاسخ مجلس به شما قاطع و گزنده خواهد بود. لاریجانی با بیان اینکه مجلس بر سر منافع ملت ایران ایستادگی خواهد کرد، گفت: مجلس اجازه نخواهد داد منافع ملت پایمال شود.

غلامحسین مسعودی ریحان نماینده مردم اهر و هریس به عنوان اولین ناطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب، در سایه رهبری‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و همچنین پایمردی‌های دولت‌های پیشین و فعلی به دست آمده است.

نور‌الله حیدری نماینده مردم اردل و فارسان طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در طول تاریخ شجره خبیثه نفاق بالاترین خدمت را به دشمنان دین و مسلمان کرده است.

وی به قرائت گزارش مجلس درخصوص حوادث 25 بهمن، گفت: انتظار داریم که قوه قضائیه با تدابیر بیشتری چشم فتنه را برای همیشه در کشور کور کند.

حسن ونایی نماینده مردم ملایر طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: آرزوی دیرینه ملایری‌ها سفر با قطار به شهر مشهد مقدس است. وی با بیان اینکه معلمان به شدت از نبود امکانات فرهنگی، تفریحی و آموزشی رنج می‌برند، گفت: امیدواریم که با اقدامات آموزش و پرورش بخش کوچکی از زحمات معلمین پاسخ داده شود.

محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در نطق میان‌دستور با اشاره به تحولات اخیر خاورمیانه، تاکید کرد: در آینده سهم جهان اسلام از قدرت جهانی، معادلات بین‌المللی را به نفع مسلمین رقم خواهد زد.وی افزود: تشکیل امت بزرگ اسلامی همان پدیده‌ای است که امام راحل نوید آن را با فروپاشی هیمنه استکبار در مناطق مسلمان‌نشین اعلام کرده بودند؛ در آینده سهم جهان اسلام از قدرت جهانی معادلات بین‌المللی را به نفع مسلمین رقم خواهد زد.

رضا رحمانی نماینده مردم تبریز طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس گفت: بار‌ها شاهد بودم که نمایندگان مجلس برای حل مشکلات موکلین خود در خصوص نقل و انتقال در دانشگاه آزاد حاضر شدند شخصیتشان را در مقابل رفتارهای متکبرانه و بی‌ضابطه شخص رئیس دانشگاه خرد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد