عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

به مناسبت سالگرد صدور حکم امام خمینی ( ره) در باره رشدی مرتد

 بسمه تعالی

محمدی در گفت‌وگو با فارس:
امیدواریم روزی جایزه اجرای حکم اعدام سلمان رشدی را پرداخت کنیم.

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام اعلام کرد که این ستاد مبلغ سیصد هزار دلار برای اجرای حکم امام خمینی جایزه تعیین کرده است و امیدوار است که روزی با کمال افتخار این مبلغ را به مجریان حکم امام خمینی پرداخت نماید.


محمد محمدی، سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام در سالگرد صدور حکم حضرت امام درباره سلمان رشدی در گفت‌وگو با فارس، ضمن گرامی‎داشت سالگرد صدور حکم تاریخی امام خمینی مبنی بر اعدام نویسنده کتاب «آیات شیطانی» و ناشران مطلع از متن این کتاب، بر لزوم اجرای این حکم تاکید نمود.

سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام تاکید کرد: حکم حضرت امام غیرقابل تغییر است و نه‎فقط برای فرد فرد مسلمانان بلکه حتی دولت های اسلامی که توانایی انجام آن را دارند ایجاد تکلیف می کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم بارها بر غیر قابل نسخ بودن این حکم تاکید کرده اند و کسانی که به هر بهانه ای درباره لزوم اعدام سلمان رشدی ایجاد ابهام و شبهه می کنند، راه به جایی ندارند. سلمان رشدی باید اعدام شود و به یاری خدا روزی این حکم به دست فرزندان اسلام ناب محمدی اجرا خواهد شد.

محمد محمدی محافظت شدید از سلمان رشدی را عامل اصلی عدم اجرای این حکم دانسته گفت: به‎خلاف آن چیزی که رسانه های غربی تبلیغ می کنند، از شدت تدابیر امنیتی انگلستان درباره سلمان رشدی کم نشده و فقط با صرف هزینه بیشتر امکان حضور بیشتر او را در مجامع عمومی فراهم کرده اند تا از این مسئله استفاده تبلیفاتی کنند.

وی افزود: سلمان رشدی با هزینه ای بالغ بر 10 میلیون پوند در سال محافظت می شود و این محافظت پس از مسائلی چون جنگ 33 روزه یا ترور شهید عماد مغنیه افزایش هم پیدا می کند تا مبادا هدف عملیات انتقامجویانه مسلمانان قرار گیرد.

سخنگوی ستاد پاسداشت ضمن گرامی‎داشت یاد شهدای راه اعدام سلمان رشدی مرتد اعلام کرد که این ستاد مبلغ سیصد هزار دلار برای اجرای حکم امام خمینی جایزه تعیین کرده است و امیدوار است که روزی با کمال افتخار این مبلغ را به مجریان حکم امام خمینی پرداخت نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد