عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

گزارش کامل فارس از راهپیمایی 22 بهمن 89

 بسمه تعالی

جشن بزرگ انقلاب با ابراز تنفر از فتنه گران و حمایت از مردم مصر برگزار شد

خبرگزاری فارس: ملت مسلمان و انقلابی ایران، در طلیعه سی‌‌وسومین فجر انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام‌هایی استوار و سرشار از بصیرت، با اعلام وفاداری کامل نسبت به رهبر حکیم خویش، بر صبر و استقامت خود تا تحقق کامل وعده‌های الهی، جانانه پای فشردند.


گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میلیون‌ها تن از هموطنان مسلمان و انقلابی اعم از مرد و زن و پیر و جوان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این پدیده بزرگ قرن، با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی‌ سراسری امروز، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان همیشه جاوید وطن، عزم و اراده پولادین خود را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن به سرمنزل مقصود به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

امت اسلامی ایران همچنین با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز، ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین هدایتگرانه و هوشمندانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بار دیگر با اعلام خشم و نفرت از فتنه‌گران داخلی و خارجی ایستادگی و مقاومتش را در دفاع از بنیان‌های نظام شکوهمند جمهوری اسلامی در برابر چشم جهانیان به نمایان کردند.

* حضور مردم در خیابان‌ها پیش از آغاز راهپیمایی بزرگ

در حالی که از ابتدای صبح امروز جمعه 22 بهمن 89، بارش برف شدید در تهران آغاز شده بود، جهانیان یک بار دیگر شاهد بودند که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، با حضور پرشور در تقاطع‌های خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب و آزادی، پیش از آغاز رسمی مراسم امروز، با سر دادن فریاد وحدت و پایداری، ضمن اعلام همبستگی با ملل مظلوم جهان به‏ویژه ملت‌های مسلمان و به‎پاخاسته منطقه خاورمیانه و آفریقا، چراغ امید به پیروزی را در دل آنان فروزنده‌تر نگاه داشتند و این نوید را دادند که سرنگونی نظام‌های سلطه‌گر و استبدادی جهان در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.

* آغاز راهپیمایی 22 بهمن در تهران و 850 شهر مختلف

مراسم گرامیداشت سی‌دومین بهار آزادی از ساعت 9 صبح امروز 22 بهمن با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید ‌و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در میدان آزادی تهران و به صورت همزمان در 850 شهر کشورمان آغاز شد.

مردم تهران که تصاویر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پرچم‌های سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند و از همان ساعات ابتدایی صبح امروز، به سمت میدان آزادی حرکت کرده و شعارهایی از جمله "‌مرگ بر ضد ولایت فقیه "‌، "‌ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند‌ "، "‌لبیک یا خامنه‌ای‌ "، "‌مرگ بر آمریکا‌ "، "‌مرگ بر انگلیس‌ "، "مرگ بر اسرائیل "، "‌مرگ بر منافق‌ " سر دادند.

در ‌راهپیمایی 22 بهمن ‌‌در تهران که خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و همچنین مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند، ‌بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران از میدان امام حسین(ع) تا میدان بزرگ آزادی در دستان مردم تهران حمل شد.

براساس این گزارش، مردم ایران با ایمان به پیروزی حق بر باطل، یک بار دیگر آن‎گونه که در نخستین بهار انقلاب در 22 بهمن سال 1357 با فریادهای کوبند‌ه و طوفانی دیوارهای ظلم و ستم را فرو ریختند، مرگ ظالمان و جباران زمان و در رأس آنها مرگ آمریکای جهان‎خوار و اسرائیل غاصب را فریاد زدند.

* احمدی‌نژاد در راهپیمایی 22 بهمن؛ میدان‌ آزادی تهران مملو از جمعیت شد

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور نیز در همان اوایل برنامه امروز، ‌در سی‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همپای مردم مؤمن و انقلابی تهران در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شد.

رئیس‌ جمهور به محض حضور در راهپیمایی 22 بهمن، مورد استقبال راهپیمایان تهرانی قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

میدان آزادی نیز در همان ساعات ابتدایی صبح امروز و در حالی که نزدیک به یک ساعت زمان به سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در میدان آزادی تهران و در جمع راهپیمایان 22 بهمن مانده بود، با حضور پرشور مردم تهرانی در راهپیمایی 22 بهمن 89 مملو از جمعیت شد.

* حضور بیش از 400 خبرنگار خارجی برای پوشش خبری قدرت نرم عظیم ملت ایران

یاداور می‌شود که در راهپیمایی امروز جمعه 22 بهمن، بیش از 400 خبرنگار خارجی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی حضور گسترده و میلیونی و فریاد استقلال و آزادی ملت ایران ‌در جشن سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان و ملت‌های دنیا مخابره کردند.

* تلاش مأموران شهرداری تهران برای تسهیل در رفت و آمد راهپیمایان

همزمان با ‌حضور پرشور و پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، نیروهای خدماتی شهرداری تهران نیز از صبح امروز با آمادگی کامل و تلاش برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف و باران در خیابان‌ها، حضور یافته‌اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای شهرداری تهران با پاشیدن شن و نمک ‌در خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن،‌امکان حضور مردم در این راهپیمایی را تسهیل کرده و برخی مشکلات بوجود آمده بر اثر بارش برف صبحگاهی در تهران را برطرف می‌کنند.

بارش برف شدید از ساعات اولیه امروز جمعه 22 بهمن، مشکلاتی را در رفت و آمد وسایل نقلیه در اتوبان‌های شمالی و شرق تهران ایجاد کرده بود که با حضور ‌نیروهای خدماتی شهرداری تهران و اقدام‌ به موقع آنها این مشکلات در حال مرتفع شدن است.

* پرچم 1500 متری ایران بر دوش زنان و مردان تهرانی

جمعیت گسترده و میلیونی مردم تهران که حضورشان از قالب دوربین تصویربرداران داخلی و خارجی فراتر رفته و قلم نویسندگان از این حضور عاجز مانده بود، با اتحاد مثال‌زدنی خود حماسه‌ای دیگر در سی‌دومین بهار انقلاب اسلامی آفریدند.

مردم تهران که از شمال،‌ جنوب، شرق و غرب شهر به خیل جمعیت میدان آزادی می‌پیوندند، طولانی‌ترین پرچم ایران را بر دوش کشیدند و ضمن ناامید کردن دشمنان انقلاب، بر تداوم انقلاب تأکید و اتحاد و همبستگی خود را اعلام کردند.

به گفته شاهدان، این پرچم حدود 1500 متر است که در خیابان انقلاب اسلامی توسط مردم تهران حمل می‌شود.

* پرچم فلسطین و مصر در دستان راهپیمایان تهرانی

همچنین تعدادی از راهپیمایان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال در مسیر خیابان آزادی پرچم بزرگ فلسطین رابرای نشان دادن همبستگی خود با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مقاومت آنان و همچنین پرچم مصر را به نشانه حمایت از قیام ملت مسلمان مصر حمل می‌کنند.

این راهپیمایان همزمان شعار‌های "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل " سر داده و به سمت محل برگزاری مراسم امروز در میدان آزادی تهران حرکت می‌کردند.

* ایستگاه‌های صلواتی دانشگاهیان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه‌ها، ضمن حضور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، با استقرار ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی با مردم همیشه در صحنه همراهی کردند.

این ایستگاه‌ها به ترتیب در پل حافظ، روبروی دانشگاه جامع علمی-کاربردی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران، تقاطع خیابان آزادی و خیابان اسکندری، دانشگاه آزاد واحد مرکز و خیابان آزادی روبروی دانشگاه صنعتی شریف مستقر بودند.

* جمع‌آوری کمک‌های مردم ایران به مظلومان غزه

همزمان با برپایی راهپیمایی پرشور مردمی در 22 بهمن امسال، صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در تقاطع‌های مختلف مستقر شده‌اند تا کمک‌های نقدی مردم را برای مردم مظلوم غزه و فلسطین و همچنین به منظور تامین نیازهای نیازمندان در ایام سال نو جمع‌آوری کنند.

* برپایی نمایشگاه عکس "فجرآفرینان " و "برای تاریخ " در مراسم 22 بهمن

همچنین نمایشگاه عکس "فجرآفرینان " و "برای تاریخ " در مسیر راهپیمایی 22 بهمن 89 از میدان انقلاب تا میدان آزادی برپا شد که در آن تصاویر برخی شهدای دوران انقلاب است، تصاویری از شهیدان لاجوردی، باهنر، رجایی، مصطفی خمینی و... بر روی داربست‌هایی در کنار خیابان آزادی نصب شده بود.

همچنین نمایشگاه عکسی از تصاویر فتنه سال 88 به همت نیروی انتظامی و مؤسسه فرهنگی عاشورا با عنوان "برای تاریخ " در خیابان آزادی برپا شده بود که در این نمایشگاه تصاویری از فتنه‌گران در حین آشوب‌های خیابانی سال گذشته به چشم می‌خورد که در کنار آن عبارت "22 بهمن، سالروز مرگ فتنه " درج شده است.

* شعار راهپیمایان 22 بهمن علیه فتنه‌گران در میدان انقلاب

به گزارش فارس، مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر " در راهپیمایی سی‌‌دومین بهار انقلاب اسلامی، خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند.

مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر "، "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی " و "مرگ بر خاتمی " خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند.

* امضای طومار برای محاکمه سران بازیچه فتنه در راهپیمایی 22 بهمن

همچنین راهپیمایان تهرانی در محکومیت فتنه سران فتنه بعد از انتخابات طوماری امضا کرده و خواستار محاکمه فتنه‌گران از سوی قوه قضائیه شدند که این طومار در تقاطع خیابان‌های 16 آذر و انقلاب توسط راهپیمایان تهرانی به امضا می‌رسد.

در این طومار که خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه تنظیم شده، تأکید شده که با توجه به عدم بازگشت سران فتنه و حامیان آنها از عملکرد و اقدامات یک سال و نیم گذشته خود، مردم خواهان محاکمه فوری این افراد هستند.

این طومار ضمن تاکید بر خلع لباس مهدی کروبی و محمد خاتمی در محاکمه عادلانه میرحسین موسوی، مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی، محمد خاتمی و مهدی کروبی تاکید شده است.

* برپایی نمایشگاه «غروب فتنه در طلوع فجر» در خیابان انقلاب

نمایشگاه «غروب فتنه در طلوع فجر» همزمان با حضور گسترده، عظیم و میلیونی مردم مؤمن و انقلابی در ‌جشن سی‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روبروی ناحیه بسیج مقداد ‌در خیابان انقلاب تهران برپا ‌شد.

در این نمایشگاه که تاکنون در شهرها و دانشگاه‌های متعددی در سطح کشور برپا شده و مورد استقبال مردم به ویژه جوانان و دانشگاهیان قرار گرفته است، گوشه‌ای از فرصت‌طلبی‌ها و خیانت‌های سران جریان فتنه و مداخله منافقین در فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته برای مردم بازخوانی شده است.

"نقش منافقین در فتنه 88 "، "تشابهات منافقان جدید و قدیم " و "بررسی مبانی التقاطی سران فتنه " از محورهای ‌نمایشگاه «غروب فتنه در طلوع فجر» است که در آن علاوه بر پخش فیلم‌های مربوط به ناآرامی‌های تهران، اعترافات فتنه‌گران و جنایات منافقین در ایران، لوح فشرده «سند نفاق» که مشتمل بر ده‌ها سند تدوین شده تصویری، عکس و اسناد تصویری و نوشتاری در مورد منافقین و جریان فتنه پس از انتخابات است و به تازگی توسط کانون هابیلیان تولید شده، در میان بازدیدکنندگان توزیع ‌می‌شود.

نمایشگاه‌های جریان‌شناسی نفاق در انقلاب اسلامی به همت کانون هابیلیان، خانواده 16 هزار شهید ترور همزمان با شکل‌گیری و اوج فعالیت‌های جریان نفاق در فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، در تهران و بسیاری از استان‌های کشور به منظور روشنگری افکار عمومی در خصوص فعالیت‌های منافقانه جریان فتنه برپا شده و ادامه خواهد داشت.

* تهیه نامه مردم ایران به ملت‌های مسلمان منطقه

راهپیمایان در حاشیه برگزاری مراسم برزگداشت 22 بهمن نامه‌هایی خطاب به ملت‌های مسلمان منطقه، کشورهای غربی و سازمان‌های بین‌المللی نوشتند.

مهدی اقراریان دبیر جمعیت یاوران انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان این مطلب به تحولات اخیر منطقه و خاورمیانه اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند این تحولات پژواک صدای انقلاب اسلامی است که در منطقه‌های دیگر شنیده می‌شود.

اقراریان با بیان اینکه متاسفانه ما امروز شاهد یک جریان یک سویه خبری در جهان هستیم که اخبار مربوط به انقلاب اسلامی را سانسور می‌کنند، تصریح کرد:‌به همین منظور برای رساندن پیام ملت ایران به مردم دنیا 13 پایگاه در مسیر راهپیمایان از میدان فردوسی تا میدان آزادی برپا شده تا مردم با حضور در این پایگاه‌ها پیام‌های خود را در قالب نامه برای مردم کشورهای منطقه، کشورهای غربی و سازمان‌های بین‌المللی مانند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سازمان ملل و دیگر سازمان‌ها نوشته و به گوش آنها برسانند.

وی کشورهایی مانند الجزایر،‌ یمن، مصر‌، تونس، بحرین و کشورهای غربی و آمریکایی و نیز سازمان‌های مختلف بین‌المللی را مخاطبان اصلی این نامه‌ها عنوان کرد و افزود: همچنین یک کودک خردسال در یک اقدام نمادین نامه خود را به صورت نقاشی برای ملت‌های منطقه تهیه خواهد کرد.

دبیر جمعیت یاوران انقلاب ادامه داد: انشاءالله پس از این مراسم با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی به نام "همه ما " این نامه‌ها و پیام‌ها به زبان‌های مختلف فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی و دیگر زبان‌ها جمع‌آوری و منتشر خواهد شد.

* استقبال راهپیمایان 22 بهمن از اجرای زنده استاد گلریز در میدان انقلاب

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد گلریز خواننده شعرهای پرشور انقلابی از صبح امروز با حضور در یکی از غرفه‌های مستقر در میدان انقلاب تهران به اجرای برخی از آثار ماندگار خود در خصوص انقلاب اسلامی پرداخت.

بر اساس این گزارش استقبال گسترده مردمی از این برنامه و همراهی مردم با پخش این سرودهای انقلابی قابل توجه است به شکلی که یکی از مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن در با استقبال از اجرای سرودهای انقلابی توسط محمد گلریز اظهار داشت: پخش این سرودهای ماندگار یک بار دیگر ما را به دوران ابتدای انقلاب برد و تمام خاطرات آن زمان را برایمان زنده کرد.

همچنین گروه سرود 22 هزار نفری دانش‌آموزان امروز جمعه در راهپیمایی عظیم ملت ایران به اجرای زنده برنامه پرداختند و در حوالی میدان انقلاب، سرود "سرفراز باشی‌ وطن من " را برای راهپیمایان تهرانی اجرا کردند.

* اعلام حمایت راهپیمایان تهرانی از قیام مردم مسلمان مصر

ملت ایران در حماسه عظیم امروز خود که در سی‌و‌دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی رقم زدند، حمایت همه جانبه خود را از قیام مردم مسلمان مصر و دیگر کشورهای اسلامی اعلام کردند.

براساس این گزارش، ملت ایران در راهپیمایی امروز با سردادن شعارهایی در حمایت از مردم مصر و همچنین حمل پلاکاردهایی در این زمینه همبستگی خود با ملت مصر را اعلام کردند.

* فریاد "مصر رها شود زدست شیطان " در خیابان‌های تهران

مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن امسال با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "، "شاه رفت "، "حسنی نامبارک " و ... نسبت به اتفاقات اخیر رخ داده در کشورهای مسلمان شمال آفریقا واکنش نشان داده و حمایت خود را از انقلاب مردم مصر و تونس اعلام کردند.

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز با شعار "مصر رها شود زدست شیطان " به سمت میدان آزادی تهران در حال حرکت بودند.

* آدمک حسنی مبارک توسط راهپیمایان تهرانی به آتش کشیده شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، برخی از دانشجویان همگام با اعتراض مردم مصر نسبت به رئیس جمهور دیکتاتور این کشور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با چوب و توپ پلاستیکی و کاپشن کهنه‌ای آدمک حسنی مبارک را ساخته و شعار مرگ بر مبارک را بر این آدمک نوشته و مردم نیز این شعار را تکرار کردند.

این دانشجویان در ادامه، آدمک مبارک را با شعارهای مرگ بر دیکتاتور، "حسنی نامبارک، سرنگونیت مبارک " و "مرگ بر مزدور آمریکایی " به آتش کشیدند.

* امضای طومار برای انتشار رساله حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال در میدان انقلاب تهران با امضای طوماری خواستار انتشار رساله توضیح المسائل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب شدند.

بر اساس این گزارش اکنون فتوای فقهی رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سؤالات شرعی مقلدین در قالب اجوبة‌ الاستفتائات در چندین جلد منتشر شده است.

* حضور برخی اعضای کاروان آزادی غزه در راهپیمایی 22 بهمن

حدود 40 نفر از مردم ترکیه که در کاروان آزادی غزه مورد حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته بودند در مراسم راهپیمایی امروز شرکت کردند، این عده که از شهرهای مختلف ترکیه بودند شعارهایی نیز علیه مبارک، اسرائیل و آمریکا سر دادند.

همچنین تعدادی از این افراد تصایری از شهدای ترکیه را که در کاروان آزادی غزه به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و همچنین تصاویری از مقام معظم رهبری و امام راحل را در دست دارند.

اعضای کاروان آزادی غزه دست نوشته‌هایی به زبان ترکی استانبولی با مضمون اتحاد مسلمین و نابودی کفار در دست دارند و بر وحدت امت اسلام در مقابل توطئه‌های غرب و صهیونیسم تأکید می‌کنند.

* راهپیمایان تهران پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند

به گزارش فارس، حمل آدمک‌های سران آمریکا و همچنین آدمک‌هایی که پرچم رژیم صهیونیستی به آنها متصل است از جمله نکات جالب توجه در راهپیمایی امروز بود، راهپیمایان تهرانی هنگام طی مسیر به سمت میدان آزادی تهران پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیده و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از آنها اعلام کردند.

همچنین غرفه‌های برگزاری مسابقه ساخت آدمک‌های استکباری در مسیر مراسم یوم‌الله 22 بهمن 89 با توجه به تحولات برخی کشورها برپا شد و در این غرفه‌ها آدمک‌های اوباما، حسنی مبارک، سران رژیم صهیونیستی و سران برخی کشورهای غربی ساخته می‌شد.

* کودکان ایرانی سران آمریکا و اسرائیل را به زنجیر کشیدند

همچنین در راهپیمایی عظیم 22 بهمن امروز تهران، عروسک‌های نمادین سران کشورهای غربی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط کودکان ایرانی به اسارت گرفته شده و به زنجیر کشیده شدند.

براساس این گزارش این حرکت نمادین با استقبال مردم و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و اعلام انزجار عمومی از اقدامات سران کشورهای غربی همراه بود.

* معرفی گروه‌ها و سایت‌های منحرف ‌توسط مرکز ‌بررسی جرایم سایبری سپاه

به گزارش فارس، چند سالی است که با ورود و گسترش شبکه اینترنت در ایران و افزایش وبگردی جوانان و نوجوانان، عده‌ای سودجو با راه‌اندازی سایت‌های مستهجن اقدام به انتشار تصاویر و کلیپ‌های خصوصی افراد مختلف کرده‌ بودند ‌که البته ‌دایره جرایم سایبری ‌مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه پاسداران به مقابله با اینگونه اقدامات ‌پرداخته است.

این مرکز ‌همزمان با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال با انتشار بخشی از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات خود برای مقابله با این حرکت دشمنان به معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای خود پرداخته است.

بنابراین گزارش، بروشورها و بنرهایی که در میدان انقلاب ایران نصب شده است، برخی از فعالیت‌های گروه‌های ضد‌انقلاب در فضای مجازی معرفی شده و ‌برخی از سایت‌ها و افراد شناسایی شده در همین زمینه نیز معرفی شده‌اند.

* تقدیر از سرداران شهید جبهه علم‌وفناوری در راهپیمایی 22 بهمن

یکی دیگر از نکات جالب توجه در راهپیمایی 22 بهمن امسال این بود که تصاویر شهیدان علی‌محمدی و شهریاری که توسط دشمنان انقلاب و در اقدامات تروریستی به شهادت رسیده‌اند در دستان مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن مشاهده می‌شد.

این مساله نشان می‌داد که مردم همچنان به یاد سرداران شهید جبهه علم و فناوری کشور خود هستند و راه آنها را ادامه خواهند داد، در این میان مردم با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب و امام خمینی و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

* حضور جانبازان جنگ تحمیلی در جمع راهپیمایان تهرانی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضور جانبازان جنگ تحمیلی همپای مردم در راهپیمایی امروز مردم تهران از جمله نکات جالب توجه و سوژه خبری عکاسان بود.

تعدای از این جانبازان جنگ تحمیلی که در مسیرهای منتهی به میدان آزادی حضور گسترده‌ای داشتند، در گفت‌وگو با خبرنگاران علت حضور خود را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

* حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن

حضور پرشور ورزشکاران در میان ایرانیان حاضر در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار قابل توجه بود و ورزشکاران از رشته‌های مختلف رزمی، فوتبال، دوچرخه سواری، کشتی و ... در این مراسم با مردم همراه بودند.

این ورزشکاران که همراه با اقشار مختلف جامعه در حال راهپیمایی به سمت میدان آزادی تهران بودند، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در دست داشتند.

* حضور اعضای تشکل‌های دانشجویی در راهپیمایی 22 بهمن

همچنین اعضای دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالتخواه دانشجویی در راهپیمایی امروز 22 بهمن تهران و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به همراه 500 عضو فعال انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو این اتحادیه در راهپیمایی 22 بهمن مشهد حضور داشتند.

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به جهت برگزاری اردوی تشکیلاتی این اتحادیه در مشهد مقدس، برخلاف همه‌ساله که در راهپیمایی تهران حضور داشتند، امسال به جمع راهپیمایان پرشور مشهدی پیوستند.

* همراهی دیپلمات‌های خارجی با ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن

بر اساس این گزارش، راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال با حضور میهمانان و نمایندگان کشورهای خارجی از مناطق مختلف جهان و از کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی همراه شد.

بر پایه این گزارش اغلب میهمانان خارجی پس از حضور در راهپیمایی در جایگاه ویژه در میدان آزادی حاضر شدند و به مشاهده ویژه برنامه‌های دهه فجر در این جایگاه پرداختند.

* حضور مسئولان در جمع راهپیمایان 22 بهمن

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در میدان فردوسی به جمع راهپیمایان 22 بهمن پیوست، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضاییه نیز به همراه مردم به سمت میدان آزادی در حال حرکت بود.

علی‌اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری از چهار راه ولیعصر(عج) به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست، میر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز یکی دیگر از مسئولان لشکری حاضر در راهپیمایی پرشور امروز تهران بود.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز گرامیداشت سی‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خیابان آزادی تقاطع بهبودی به صف راهپیمایان پیوست، علاوه بر محمدعلی جعفری، برخی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این راهپیمایی حضور دارند.

همچنین محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری از مسیر تقاطع بهبودی-آزادی به خیل عظیم راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن 89 اضافه شد، ضمن اینکه مصطفی محمد نجار وزیر کشور نیز در جمع راهپیمایان 22 بهمن حضور پیدا کرد.

سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز از دیگر مسئولانی بودند که از خیابان آزادی تقاطع بهبودی به جمع راهپیمایان تهرانی پیوستند، سرلشکر سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان تهرانی در 22 بهمن ماه حاضر شد.

همچنین وکلای ملت همگام با دیگر آحاد مردم با حضور در مسیر‌های منتهی به خیابان آزادی تهران با راهپیمایان تهرانی همصدا شدند و خشم و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

اسماعیل کوثری، غلامعلی حداد عادل و اسد الله بادامچیان از جمله نمایندگانی بودند که در راهپیمایی امروز مردم تهران حاضر شدند.

* تصاویر موسوی، کروبی، موسوی خوئینی ها و خاتمی در کنار شاه خائن

بر اساس این گزارش، مردم در راهپیمایی امروز بنرهای جالبی هم در دست داشتند؛ در یکی از بنرها تصاویر اخراجی‌ها قرار داشت؛ از نظر مردم شاه خائن، موسوی و صدام حسین جزو "اخراجی‌های 1 " بودند، اما در بنر "اخراجی‌های 2 "، اشخاصی همچون خاتمی و موسوی خوئینی‌ها حضور داشتند.

* دعوت مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای مشارکت مردم در جمع‌اوری آثار فتنه 88

مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با پخش برگه‌های فراخوانی، دلسوزان انقلاب اسلامی را به ارسال آثار خود در زمینه فتنه با هدف ثبت و انتشار این آثار دعوت کرد.

براساس این گزارش، افرادی که برای ارسال آثار خود تمایل دارند، می‌توانند با شماره‌ 02122693608 تماس حاصل یا به سایت www.asarefetneh.ir مراجعه کنند.

* حضور امام جمعه امروز تهران در راهپیمایی 22 بهمن

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، همگام با دیگر آحاد ملت ایران امروز در 22 بهمن در حوالی دانشگاه تهران به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

بر اساس این گزارش، همزمان با تقارن مراسم 22 بهمن امسال با نماز دشمن‌شکن جمعه تهران، مراسم باشکوه نماز جمعه امروز تهران بعد از سخنرانی رئیس جمهور در میدان آزادی، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

* حرکت راهپیمایان تهرانی به سمت میعادگاه نماز جمعه

به گزارش فارس، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که از ساعت 9 صبح امروز در تهران و در دیگر شهرهای انقلاب اسلامی برگزار شد، بعد از پایان یافتن سخنان رئیس جمهور و قرآئت قطعنامه پایانی شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی به پایان رسید تا مردم همیشه در صحنه برای اقامه نماز جمعه به سمت دانشگاه‌ تهران حرکت کردند.

مردم ایران در پایان سخنرانی رئیس جمهور و اتمام مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، با صدور قطعنامه‌ای بر حمایت از قیام مردم مصر و تونس و ایستادگی در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کردند، مردم ایران در این قطعنامه ضمن اعلام حمایت کامل از قیام مردم مسلمان مصر و خیزش مردم تونس و دیگر کشورهای خاورمیانه تاکید کردند: وعده حمایت و نصرت الهی در پرتو ایستادگی ملتها محقق خواهد شد.

در پایان این مراسم و با انتقال راهپیمایان تهرانی از میدان آزادی به دانشگاه تهران و با نزدیک شده به زمان اذان ظهر، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران نیز امامت حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران اقامه شد.

بدین ترتیب ملت مسلمان و انقلابی ایران، در طلیعه سی و سومین فجر انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام‌هایی استوار و سرشار از بصیرت، با اعلام وفاداری کامل نسبت به رهبر حکیم خویش، بر صبر و استقامت خود تا تحقق کامل وعده‌های الهی، جانانه پای فشردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد