عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

فردا همه به خیابان ها می آئیم .

بسمه تعالی

     فردا همه به خیابان ها می آئیم . بله فردا در جای جای ایران اسلامی طنین فریاد الله اکبر ، « استقلال ،  آزادی ، جمهوری اسلامی » و « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل » به گوش می رسد . فردا همه به خیابان ها می آیند تا با مقتدای خویش ، ولی امر مسلمین حضرت آیه الله العظمی خامنه ای تجدید میثاق نموده و به دنیا اعلام نمایند که راه شهدا را ادامه می دهند .

   راهپیمائی فردا به دنیا می فهماند این انقلاب که با تقدیم هزاران شهید ، از دست دادن بهترین     جوان ها و با خون دل خوردن و زحمات خالصانه امام راحل رضوان الله تعالی علیه به دست آمده را تا پای جان پاسداری نموده و این جنگ روانی – تبلیغاتی دشمن و به اصطلاح جنگ نرم هم نمی تواند مسیر نورانی آن را غبار آلود نماید .

   انقلاب اسلامی که با شعار های الله اکبر ، « استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی » و « نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی » به پیروزی رسید ، در طول این 32 سال در تحقق این شعار ها گام های اساسی برداشته است ؛ بطوری که در زمینه استقلال که می توان آن را به ابعاد مختلف تقسیم نمود – استقلال سیاسی ، اقتصادی و ... - . از لحاظ سیاسی تمامی تصمیم گیری ها در داخل کشور و بدون دخالت بیگانگان و توسط مسئولینی که مستقیم و یا غیر مستقیم با رأی مردم مسئولیتی را به عهده گرفته اند ، اتخاذ می شود .

   از همه مهم تر در رأس همه سکان هدایت این انقلاب در دستان ولی فقیه عادل ، مدیر ، مدبر و شجاع که فقط رضایت خدا را در نظر دارد ، می باشد . این ولایت فقیه است که ( چه در دوران امام خمینی (ره) و چه در حال حاضر که مقام معظم رهبری مد ظله العالی رهبر انقلاب هستند ) کشتی انقلاب را از  بحران ها و تلاطم های عظیم عبور داده و کشور را به سمت پیشرفت می برد .

   شعار آزادی – در تحقق این شعار نیز ملت عملا از چنگال رژیم پلید و ستمگر پهلوی آزاد شدند و مردم آزادانه راه پیشرفت را ادامه می دهند .

   شعار جمهوری اسلامی – این شعار دارای دو بُعد جمهوری و اسلامی است ؛ در بُعد جمهوری تا کنون مردم در 30 انتخابات شرکت کرده و حتی در زیر بمباران ها و موشک باران ها نیز یک روز انتخابات به تأخیر نیفتاد . در بُعد اسلامیت نیز هم قانون گذاری و هم اجرای آن به سوی اسلامی شدن پیش  می رود .

   در حالی این مختصر را می نویسم که خبر سقوط « نا مبارک » دیکتاتور منفور مصر و فرار وی را شنیدم و خدا را شکر کردم که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، خداوند ملت مصر را از چنگال فرعون زمان خود نجات   داد . ان شاءالله رژیم مصر کلا سقوط کرده و رژیمی اسلامی سر کار بیاید تا زمینه نابودی اسرائیل زودتر فراهم گردد .

   شعار اصلی دیگر مردم ایران در زمان انقلاب شعار « نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی » بود که این خالص بودن نهضت و عدم وابستگی به اجانب را می رساند و در نهایت حضرت امام راحل رضوان الله تعالی علیه جمهوری اسلامی را به رفراندم گذاشته و بیش از 98 % مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند .

   خدای را شکر می کنیم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، آرزوی امام راحل رضوان الله تعالی علیه تحقق پیدا کرد و انقلاب صادر شد . دشمنان صدور انقلاب را به لشکر کشی تعبیر می کردند ولی تفکر ظلم ستیزی و مبارزه با استعمار و استبداد و عدالت طلبی و اسلامی خواهی ملت ایران به کشور هایی مثل تونس ، مصر ، اردن و سایر کشور های عربی نیز رسید و دیکتاتور ها در آستانه سقوط قرار دارند . ان شاء الله تمامی کشور های مسلمان از لوث وجود حاکمان فاسد پاک و زمینه ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم شود .

  خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما

                                                خامنه ای رهبر به لطف خود نگهدار .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد