عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

عروه الوثقی

حضرت امام خمینی (ره): آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

هاشمی رفسنجانی

 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:
خود را ملزم به تبعیت از دستورات ‌‌رهبری می‌دانم

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیدگاه اینجانب با رهبری در کلیات تفاوتی با یکدیگر ندارد و طبیعی است که در اجرا میان افراد اختلاف دیدگاه وجود دارد و در همین زمینه نیز خود را ملزم به تبعیت از دستورات ایشان می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات مجمع تشخیص مصلحت نظام، ‌آیت‌الله ‌اکبر هاشمی رفسنجانی ‌‌در دیدار جمعی از روحانیون و اساتید دانشگاه، سرمایه‌‌ عظیم انقلاب اسلامی را نیازمند حفظ و حراست به ویژه در شرایط حساس کنونی عنوان کرد.

وی قانون اساسی را معیار مناسبی برای حرکت همه‌‌ گروه‌های سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: کشور ایران با سرمایه‌ عظیم معنوی دین اسلام، مکتب اهل بیت و همچنین سرمایه‌های مادی به ویژه نیروی انسانی و منابع غنی معدنی و جغرافیایی، استعداد لازم برای پیشرفت و توسعه را به همراه دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین خطر در مسیر مردم ایران به سوی پیشرفت‌ را تفرقه دانست و گفت: تضعیف اتحاد نیروهای انقلاب سیاست همیشگی مخالفان خارجی و داخلی جمهوری اسلامی بوده و اکنون شواهد آن کاملاً قابل مشاهده است.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: اصل ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران عاملی وحدت بخش است و حمله به این جایگاه و همچنین دفاعیاتی که مبنای آن دین اسلام و عقل و منطق نیست، هر دو با یک هدف صورت می‌پذیرد.

وی ‌تصریح کرد: دیدگاه اینجانب با رهبری در کلیات تفاوتی با یکدیگر ندارد و طبیعی است که در اجرا میان افراد اختلاف دیدگاه وجود دارد و در همین زمینه نیز خود را ملزم به تبعیت از دستورات ایشان می‌دانم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش مردم در اداره جامعه را بر اساس دین اسلام، مکتب اهل بیت و همچنین آموزه‌های امام خمینی (ره) غیر قابل انکار خواند و افزود: اینکه در شرایط حساس کنونی رأی مرد زینتی عنوان شود، سؤال‌برانگیز است که بیان چنین سخنانی با چه هدفی صورت می‌گیرد.

هاشمی رفسنجانی افزود: بسیاری از تغذیه‌کنندگان جریانات منحرف امروزی در دوران مبارزه حاضر به هزینه نبودند، ولی اکنون فرصت را برای تحقق اهدافشان مناسب تشخیص داده‌اند.

وی با تشریح تاریخ اسلام به ویژه دوران پس از رحلت رسول اکرم (ص) و همچنین دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: همگان باید به وظیفه خود در مبارزه با انحرافات فکری و عقیدتی عمل کنند و مطمئن باشند بر اساس وعده الهی، پیروزی نهایی با حق خواهد بود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی‌نژاد و همچنین چند تن از حاضران به بیان مطالبی در خصوص وضعیت سیاسی کشور پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد